Bezpłatny audyt SEO

Wykonujemy bezpłatne wstępne audyty SEO dla stron i sklepów internetowych.

Audyt SEO to wstępna analiza oraz ocena strony pod kątem działań z zakresu pozycjonowania. Z reguły audyt SEO jest dokumentem, dokładnie raportem, który zawiera w sobie błędy optymalizacyjne oraz sugestie, co zrobić, aby poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwarki Google.

Co kluczowe, jeszcze przed zamówieniem kompletnego audytu, POGOTOWIE SEO swoim klientom oferuje bezpłatny raport. To wstępny audyt SEO zawierający w sobie podstawowe informacje na temat strony lub sklepu z branży e-commerce. Zdecydowani na zamówienie całego raportu mogą liczyć na fachowość i pełen profesjonalizm. Oczywiście eksperci z POGOTOWIA SEO tworząc audyt, korzystają przy tym ze specjalistycznych narzędzi.

Jakie narzędzia wykorzystywane są przy audycie SEO?

Lista poniżej zawiera w sobie tylko kilka narzędzi, z których korzystają specjaliści z POGOTOWIA SEO, przygotowując audyt strony internetowej lub sklepu www. Poza nimi korzystają oni ze specjalistycznych i bardziej zaawansowanych, płatnych narzędzi, które na płaszczyźnie analizy dają jeszcze większe możliwości. Jako że zazwyczaj są to narzędzia skomplikowane i mocno rozbudowane, korzystanie z nich wymaga również odpowiedniego poziomu wiedzy oraz doświadczenia.

Dla stworzenia prostego audytu SEO, który będzie wstępnym raportem zachęcającym lub też nie do zamówienia pełnego audytu, potrzebne są następujące narzędzia:

Google Mobile Friendly – to proste narzędzie od firmy Google, które pozwala stwierdzić, czy strona jest dostosowana do urządzeń przenośnych. Nie jest bowiem tajemnicą, że w dobie XXI wieku, kiedy niemal każdy z nas dysponuje smartfonem z dostępem do Internetu, nie wolno nie pamiętać o stronach responsywnych. Takie witryny są dobrze wyświetlane niezależnie od rozdzielczości ekranu komputera, tabletu, smartfona itp. Jeżeli strona ma problem z poprawnym odczytywaniem na urządzeniach mobilnych, narzędzie Google Mobile Friendly wskaże elementy wymagające poprawy.

PageSpeed Insights – to kolejne narzędzie od Google'a. Jego zadaniem jest zbadanie szybkości wczytywania strony internetowej, co wpływa na współczynnik konwersji. Nie jest tajemnicą, że im trwa to dłużej, tym wskaźnik odrzuceń jest większy. Narzędzie zawiera wiele zaleceń dotyczących optymalizacji, co skróci czas wczytywania witryny www.

GTmetrix – również to narzędzie służy do zbadania szybkości strony internetowej. Jako że jest ono nieco bardziej zaawansowane od PageSpeed Insights, przez specjalistów od SEO jest ono wykorzystywane jako uzupełnienie powyższego narzędzia.

Seoptimer – z tego narzędzia eksperci korzystają rzadko, gdyż jest ono przeznaczone dla osób kompletnie zielonych na płaszczyźnie SEO i wymagań dotyczących optymalizacji strony. Z jego wykorzystaniem możliwe jest jednak kompleksowe, choć mocno okrojone zbadanie witryny lub sklepu internetowego.

Google Analytics – tego narzędzia szczególnie przedstawiać nie trzeba. Jest to popularny produkt, który pozwala między innymi zbadać ilość użytkowników odwiedzających witrynę poddawaną analizie.

Google Search Console – jest to narzędzie służące badaniu ruchu organicznego. Pomaga w odkryciu fraz kluczowych, pod jakimi strona internetowa jest widoczna w wynikach wyszukiwania.

W czym możemy Ci pomóc przy audycie SEO?

Korzystając z oferty POGOTOWIA SEO Klienci zamawiający wstępny audyt SEO i tak otrzymują wiele kluczowych informacji o analizowanej witrynie. Przede wszystkim dowiedzą się z niego, czy strona jest właściwie odczytywana na urządzeniach mobilnych. Poznają również czas jej wczytywania, jak i podstawowe błędy w optymalizacji witryny. Na tej płaszczyźnie błędy najczęściej dotyczą braku poprawnie uzupełnionych meta title oraz description. Raport uzupełniają rażące błędy techniczne odkryte w kodzie strony oraz informacje o widoczności witryny w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google ze wskazaniem słów kluczowych, pod którymi się ona wyświetla.

Oczywiście jest to jedynie podstawowy raport i w żaden sposób nie można tego porównać z pełnym audytem SEO przygotowanym przez ekspertów, wykorzystujących do tego specjalistyczne, płatne narzędzia. Wstępny audyt to podstawowe informacje o kondycji strony internetowej. Ten pełny daje już odpowiedzi na znacznie więcej pytań i jest kompletną analizą strony internetowej. Wskazuje on błędy na każdej istotnej dla optymalizacji płaszczyźnie, jak również zawiera w sobie informacje i wskazówki mające rozwiązać problem i poprawić sytuację.

Dlaczego warto wykonać podstawowy audyt SEO?

Audyt powinien zostać przeprowadzony przed wykonywaniem jakichkolwiek prac z zakresu pozycjonowania. Jest bowiem obrazem, co i jak zmienić na stronie. Jako że każda firma, która ma swoją stronę internetową, bloga czy sklep www, chce być jak najwyższej w wynikach wyszukiwania, co wiąże się z większym ruchem, a z reguły również zyskiem, audyt SEO powinien być przeprowadzony przez wszystkie podmioty dążące do intensyfikacji zysków. Oczywiście w POGOTOWIU SEO przeprowadzamy audyt stron www, blogów, serwisów, portali i sklepów internetowych. Zawsze nad audytem pracują doświadczeni specjaliści od SEO, którzy rozkładają witrynę na czynniki pierwsze i wskazują największe błędy w konfiguracji, tekstach, grafice itd. W POGOTOWIU SEO bezpłatny audyt to wiele informacji na temat strony, jej optymalizacji i sugestii, co należy poprawić.

Eksperci zatrudnieni w POGOTOWIU SEO są autorami obu raportów. Dlatego coś dla siebie znajdzie tutaj każdy - ten zainteresowany wstępnym raportem, który chce dowiedzieć się o swojej stronie podstawowych informacji, ale i wytrawny przedsiębiorca liczący się w sieci z każdym klientem, który nie pozwoli sobie na żadne niedociągnięcia.

To ogromna dawka kluczowych informacji, które są niezbędne przed przystąpieniem do usługi pozycjonowania. Bez audytu i optymalizacji strony, działania pozycjonujące ją w wynikach wyszukiwania pod danymi wyrażeniami kluczowymi mogą nie być skuteczne, a przynajmniej nie przyniosą takiego rezultatu, jak powinny. Dlatego w pierwszej kolejności wykonać należy audyt SEO. Trudno oczekiwać, aby ktoś wykonał go lepiej aniżeli doświadczeni specjaliści z zakresu SEO, którzy owymi działaniami zajmują się od 2004 roku. Takich bowiem zatrudnia POGOTOWIE SEO.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Czy wstępny audyt jest pomocy?

Jak najbardziej? Ukazuje on wiele istotnych informacji o stronie internetowej, które dają do zrozumienia, że witryna jest pełna błędów i innych problemów, które negatywnie wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

Ile kosztuje wstępny audyt SEO?

W POGOTOWIU SEO wstępny audyt jest bezpłatny. To ukazanie błędów strony i kilka wskazówek dla właściciela witryny, który po zapoznaniu się z bezpłatnym audytem może zamówić pełny raport SEO.

Kto przygotowuje bezpłatny audyt SEO?

Wstępny audyt, podobnie jak pełny raport zawsze przygotowywany jest przez specjalistów z zakresu SEO. Do jego stworzenia i zbadania strony na kolejnych płaszczyznach wykorzystywane są jednak mniej zaawansowane narzędzia, które z reguły są bezpłatne i mniej rozbudowane.