Austria pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron WWW Austria

Możliwości jakie daje nam współcześnie internet sprawiają, że nic nie stoi na przeszkodzie aby pozwolić swojej firmie rozrastać się nawet na cały świat. Firmy, które ograniczają się wyłącznie do krajowego rynku nie tylko osiągają mniejsze zyski, ale też są wypierane przez rosnącą konkurencję, również tę z zagranicy. Częstym kierunkiem do rozwoju biznesu w sieci na arenie międzynarodowej dla polskich firm staje się Austria. Ten niemieckojęzyczny kraj jest przyjazny dla biznesu. Dynamicznie rozwija się tam zarówno gospodarka, jak i turystyka.

Pozycjonowanie marki na rynku austriackim

Nie ulega wątpliwości, że brak odpowiednio przemyślanej strategii wejścia na zagraniczne rynki, bądź też powielanie niewłaściwych metod, jest przyczyną porażki polskich firm na międzynarodowych rynkach. Dlatego konieczne jest opracowanie odpowiedniej strategii. Tylko to umożliwi uzyskanie większych zysków i rozwój firmy. Jednym z najlepszych kroków na drodze do budowania marki na międzynarodowym rynku za granicą jest pozycjonowanie stron internetowych. Jest to wymagający, aczkolwiek opłacalny sposób, by zaistnieć na obcych rynkach i zacząć budować wizerunek marki w sieci. Mając przygotowaną wersję strony internetowej w języku niemieckim, można rozpocząć działania, które pozwolą skutecznie pozyskiwać klientów w krajach niemieckojęzycznych, w tym w Austrii i pokonać lokalną konkurencję. Podstawą są odpowiednie działania SEO nastawione na konkretny rynek. Przed biznesem internetowym świat stoi otworem i warto z tego skorzystać. Jako doświadczona agencja marketingowa chętnie Ci w tym pomożemy.

W czym możemy Ci pomóc w Austrii?

Przez wiele lat naszej działalności wielokrotnie pracowaliśmy nie tylko na rynku lokalnym, ale także globalnym. Przeprowadziliśmy wiele udanych projektów kreując marki i brandy na całym świecie. Wiemy jak ukierunkować działania marketingowe na odpowiedni kraj, aby nasi Klienci osiągali sukces. W ramach naszych usług przygotowujemy kompleksową strategię e-marketingową między innymi nastawioną na rynki niemieckojęzycznego obszaru Europy, w tym na rynek austriacki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie pozycjonowania międzynarodowego wiemy jak dostosować teksty na stronie do potrzeb użytkowników internetu w danym regionie. Pomagamy wybrać odpowiednie słowa kluczowe, które będą typowe dla danego kraju i regionu. Dzięki współpracy z wieloma obcokrajowcami oraz lektorami różnych języków potrafimy wykorzystać specyficzne, często potoczne określenia, które funkcjonują w danym obszarze językowym. Pozycjonujemy strony pod kątem wyszukiwarki Google ( w jej regionalnych wersjach), ale też z uwzględnieniem wytycznych wyszukiwarek popularnych w danych krajach. Wiemy jakie techniki i strategie pozyskiwania linków zastosować w wielu językach, w tym w języku niemieckim.

Dlaczego warto?

Dysponujemy wiedzą i doświadczeniem, które pozwolą urzeczywistnić międzynarodowe plany i ambicje. Dzięki naszym usługom umożliwiamy polskim firmom dynamiczny rozwój na globalnym rynku. Nasi Klienci skutecznie promują swoje firmy, produkty i usługi na rynkach zagranicznych pozyskując nowych klientów i partnerów biznesowych oraz zwiększając sprzedaż. Zagraniczne pozycjonowanie stron internetowych pozwala zwiększyć rozpoznawalność marki poza granicami Polski, rozwijać firmę w nowych kierunkach, budować silną globalną markę, zwiększać zyski, a także pozyskiwać klientów zza granicy przy stosunkowo niskim nakładzie finansowym. Krajowy rynek dzięki pozycjonowaniu międzynarodowemu nie musi ograniczać dynamicznie rozwijających się firm. Pozyskanie nowych źródeł dochodu może też umożliwić zebranie kapitału na rozwój firmy w zupełnie nowych obszarach, zwiększanie asortymentu, szkolenie kadr, poszerzanie zakresu usług. Nie ma więc wątpliwości, że warto wykorzystać sprzyjające okoliczności i dostępne możliwości.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Dlaczego nie można przeprowadzić optymalizacji strony internetowej tylko na podstawie wytycznych wyszukiwarki Google?

W Polsce z wyszukiwarki Google korzysta ponad97% użytkowników internetu. Takie wyszukiwarki jak np. Bing czy Yahoo są niemal nieznane w naszym kraju. Jednak choć niewątpliwie Google jest międzynarodowym gigantem, to nie zawsze jest on liderem we wszystkich krajach. Przykładowo w Rosji prym wiedzie wyszukiwarka Yandex, w Chinach popularna jest wyszukiwarka Baidu, w Japonii Yahoo, a u naszych sąsiadów – Czechów największą popularnością cieszy się Seznam. Jako specjaliści od pozycjonowania międzynarodowego znamy specyfikę poszczególnych regionów i potrafimy dostosować do niej swoje działania.

Jak właściwie ukierunkować działania w sieci na konkretny kraj?

Do podstawowych kroków należy użycie rozszerzenia domeny właściwej dla danego kraju. Należy też stworzyć wizytówkę firmy oraz teksty do strony w języku docelowym. Teksty/tłumaczenia powinny być wykonane pod kątem SEO. Niezbędne jest więc przeanalizowanie obcojęzycznych słów kluczowych. Konieczna jest też dokładna analiza konkurencji. Niemniej ważne jest poznanie specyfiki naszej grupy docelowej. Pomocne w tym będą badania marketingowe. Trzeba też postarać się o zdobywanie linków z regionalnych stron internetowych. Bardzo dobrze jeśli działania w zakresie marketingu w wyszukiwarkach (SEM) będą wspierać reklamy w różnych kanałach, budowanie bazy mailingowej, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych.

Jaką domenę wybrać?

Decydując się na rozszerzenie biznesu internetowego na rynki międzynarodowe trzeba pomyśleć o domenie. W tym wypadku mamy dwie podstawowe możliwości. Pierwsza to zakup nowych domen z regionalnymi rozszerzeniami. Stworzenie domen krajowych wymaga więcej pracy, ale zapewnia większą przejrzystość i nie ogranicza strony w zakresie lokalizacji serwera. Druga opcja to stworzenie językowych wersji strony w odrębnych podkatalogach. Rozwiązanie to nie daje jednak użytkownikowi czytelnej informacji o tym skąd pochodzi firma. Konieczna jest w tym wypadku jedna lokalizacja serwera.