Konsultacje i doradztwo e-marketingowe dla firm

Konsultacje i doradztwo e-marketingowe dla firm

Rola internetu w prowadzeniu biznesu jest już nieodzowna. Niezależnie od tego czy prowadzi się typowo biznes internetowy, czy też biznes offlinowy, internet odgrywa kluczową rolę przede wszystkim w strategii marketingowej. Jednak mimo, że ludzie pracujący i uczący się są aktywnymi użytkownikami internetu od lat to wciąż wielu przedsiębiorców nie wie, jak wykorzystać możliwości jakie daje internet w swoim biznesie.

Marketing internetowy w praktyce

Tylko nieliczni przedsiębiorcy w Polsce mają szeroki obraz na temat możliwości promocji swojej firmy w sieci, a także potrafią świadomie korzystać z możliwości jakie niesie ze sobą reklama w internecie. Specjalistów ds. marketingu internetowego nie dziwi taka sytuacja, ponieważ internet dynamicznie się zmienia, a oferta szkoleniowa jest w zasadzie skierowana do tych, którzy marketingiem internetowym zajmują się na co dzień. Do tego warto pamiętać, że marketing internetowy rządzi się swoimi prawami, dlatego często w tej dziedzinie nie odnajdują się nawet doskonali specjaliści w zakresie marketingu tradycyjnego. Niewiedza i brak odpowiedniej świadomości na temat promocji w internecie powoduje wiele przykrych konsekwencji, od zaniechania korzystania z internetu i tym samym marnowania ogromnej szansy, przez wybór sposobów na oślep, a tym samym nie do końca skutecznych rozwiązań, aż po stanie się ofiarą niezbyt dobrych i uczciwych firm, które żerują na niewiedzy przedsiębiorców. Ponadto odpowiednia wiedza dotycząca e-marketingu ułatwia współpracę z agencjami interaktywnymi.

Potrzebujesz konsultacji marketingowej?

Wykonamy konsultację marketingową dla Twojego biznesu, firmy, produktu lub usługi.

Skontaktuj się z nami

W czym możemy Ci pomóc?

Jako doświadczona agencja Pogotowie SEO pomagamy polskim przedsiębiorcom promować firmy w internecie. Jednocześnie naszym celem jest edukowanie naszych klientów, tak aby potrafili świadomie wybierać optymalne rozwiązania w zakresie promocji firmy w sieci. Korzystając z konsultacji e-marketingowych przedsiębiorcy otrzymują cenne wskazówki dotyczące reklamy w sieci tak aby optymalnie dostosować dostępne narzędzia i budżet do potrzeb konkretnej firmy. Ponieważ nie ma idealnych rozwiązań taka analiza dostępnych metod promocji i ich zastosowanie w działalności danej firmy jest bardzo cenne. Właściwie przemyślana strategia marketingowa pozwoli maksymalnie wykorzystać potencjał dostępnych narzędzi jednocześnie przy minimalizowaniu wydatków na reklamę. Na bazie naszego ponad piętnastoletniego doświadczenia i codziennej praktyki podpowiadamy jak zdefiniować grupy docelowe, jak wykorzystać potencjał strony internetowej, oceniamy czy strona jest użyteczna dla klientów, możemy zweryfikować jakość kreacji reklamowych, przeanalizujemy czy e-mail marketing, reklama odsłonowa, płatne reklamy w wyszukiwarkach, pozycjonowanie, performance marketing, promocja w mediach społecznościowych i inne narzędzia mają zastosowanie w konkretnym przypadku i które z nich sprawdzą się najlepiej. Możemy też przeanalizować kroki konkurencji, aby wiedzieć jaka reklama będzie najskuteczniejsza. Ponieważ od lat przygotujemy strategie e-Marketingowe i SEO (na każdym rynku) to mamy sprawdzone i skuteczne rozwiązania.

Dlaczego warto?

Jako pierwsze pokolenie specjalistów od reklamy w Internecie dysponujemy wiedzą i praktycznym doświadczeniem, które pozwalają przeanalizować aktualną sytuację firm pod kątem możliwości jakie daje e-marketing. Dzięki konsultacjom można wskazać słabe punkty, zweryfikować efektywność prowadzonych dotąd działań, wskazać najlepsze rozwiązania. Konsultacje e-marketingowe sprawiają, że działania firm są świadome i przemyślane, co pozwala oszczędzić pieniądze, czas i otrzymać maksymalny efekt dzięki prowadzonym działaniom. Pomożemy przeanalizować dane statystyczne, dzięki czemu dowiemy się, które dotąd prowadzone działania przynoszą efekty, a które kompletnie się nie sprawdzają. Pomożemy analizować raporty i dane dostępne m.in. w Google Analytics. Nasza agencja dysponuje też dostępem do różnorodnych narzędzi, które pozwalają przeanalizować działania konkurencji, zweryfikować czy firma promuje się na odpowiednie słowa kluczowe, na ile jest widoczna w sieci, czy ma właściwie skonstruowaną stronę internetową. Chętnie też odpowiadamy na wszystkie pytania naszych klientów i wyjaśniamy wątpliwości. Korzystając z naszych usług każdy przedsiębiorca może otrzymać wiedzę i porady, umożliwiające podjęcie odpowiednich kroków w celu promowania swojej firmy w internecie.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jakie możliwości w zakresie narzędzi i form promocji oferuje internet?

Metod na promocję firmy w siedzi jest bardzo dużo. Po pierwsze jest to marketing w wyszukiwarkach, a więc zarówno płatne kampanie reklamowe Google AdWords, wraz z remarketingiem, jak i pozycjonowanie strony internetowej. Kolejne sposoby to e-mail marketing, który ma największą efektywność w postaci newsletterów wysyłanych do klientów z własnej bazy firmy, marketing afiliacyjny, a więc wykorzystanie sieci partnerskich, promocja w mediach społecznościowych, gdzie kluczowe jest zaangażowanie użytkowników w obustronną komunikację, reklama odsłonowa, dobra do szybkich kampanii mających na celu budowanie świadomości marki i produktów. Oczywiście sposobów tych jest znacznie więcej i każdy jest skuteczny, pod warunkiem dostosowania odpowiedniej metody promocji do branży, w której działa firma i grupy docelowej, do której chce ona trafić.

Jakie są oczekiwania agencji marketingowej wobec mojej firmy?

Sukces kampanii w dużej mierze zależy od komunikacji pomiędzy firmą a agencją reklamową, która przeprowadza kampanię marketingową. Im lepsze porozumienie pomiędzy stronami, tym większa szansa na doskonały efekt prowadzonych działań. Im więcej materiałów na temat działalności danej firmy otrzyma agencja interaktywna, tym lepsze narzędzia będzie mogła wybrać i przygotować bardziej skuteczne kreacje reklamowe. Istotne jest dostarczenie informacji o branży, o klientach firmy, o oferowanych produktach i usługach, o istniejącej konkurencji, o potrzebach i celach firmy. Firma chcąca zrealizować kampanię reklamową powinna przygotować brief. Jest to dokument, będący swoistym planem działań i źródłem najważniejszych informacji. Brief odpowiada między innymi na pytania o cele kampanii, o grupę docelową, o harmonogram i budżet, określa wytyczne, zawiera sugestie i wiele innych cennych danych.