Stany Zjednoczone (USA) pozycjonowanie (SEO) stron WWW

Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych - USA

Polacy na stałe mieszkający za Oceanem, prowadzący tam działalność czy też otwierający się na rynek amerykański, powinni pamiętać o zabiegu pozycjonowania. Stany Zjednoczone mogą być amerykańskim snem, ale nic nie dzieje się ot tak i sukcesowi trzeba pomóc. Wysoką pozycję strony w wyszukiwarkach pod amerykańskie frazy, rozpoznawalność i pozycję w branży pozwala zdobyć SEO dla stron w USA.

Jak wygląda pozycjonowanie stron w USA?

Nie ma znaczenia, z jakiego miejsca na świecie jest wykonywane pozycjonowanie. Stany Zjednoczone nie są tu żadnym wyjątkiem. W związku z tym można prowadzić firmę bezpośrednio za Oceanem lub spędzać większość czasu w Europie, a przy tym otwierać się na amerykański rynek przez sklep internetowy lub stronę WWW. Sieć nie zna granic, choć należy poznać poszczególne rynki. Chcąc dotrzeć do użytkowników internetu z drugiej części globu, należy dostosować swój przekaz do amerykańskich internautów. Poza tym pozycjonowaniu stron w Stanach Zjednoczonych trzeba też się przyjrzeć pod kątem aspektów technicznych. Z pewnością warto, bo jest to jeden z największych rynków na świecie. Miejsca na nim na pewno nie zabraknie.

Samo pozycjonowanie stron w USA nie różni się wiele od pozycjonowania w Polsce, choć jest jedna, ale bardzo ważna różnica. Otóż trzeba pamiętać o konkurencji. Narzekacie na konkurencyjność w danej branży nad Wisłą? Jeśli tak, musicie mieć świadomość, że rynek amerykański jest najbardziej chłonnym rynkiem na sprzedaż internetową i to właśnie za Oceanem jest najwięcej stron internetowych. Z drugiej strony to również ogromny potencjał, gdyż nie ma tak drugiego rynku na świecie.

Rynek amerykański jest stabilny. Niezależnie od tego, jaką firmę prowadzi użytkownik oraz czym się zajmuje i jakie czynności wykonuje, musi on jednak pamiętać o reklamie. Form reklamy jest rzecz jasna mnóstwo. Wiele zależy też od rodzaju usług. Do swoich klientów dotrzeć można przez kanały Social Media, marketing szeptany czy mailing. Zawsze kluczowym zabiegiem reklamowym, który powala na wzrost organiczny swojej witryny w sieci, jest pozycjonowanie stron. W Stanach Zjednoczonych, ze względu na taki ogrom witryn i dużą konkurencję, jakiej Polacy nie znają, jest to szczególnie istotne. To właśnie dzięki pozycjonowaniu strona odwiedzana jest przez większą liczbę użytkowników. Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych z POGOTOWIEM SEO pozwoli Państwa witrynom zadomowić się w TOP 10 pod danym słowem czy też wyrażeniem kluczowym. Jest to jednocześnie najtańsza oraz najskuteczniejsza forma reklamy. Jeżeli pozycjonowanie jest wykonane solidnie, efekty pracy pozycjonerów utrzymują się jeszcze długo po zakończeniu działań SEO.
 

W czym możemy Ci pomóc?

Pozycjonowaniem stron w Stanach Zjednoczonych (USA) zajmujemy się od początku do końca. Między innymi pomagamy w samym założeniu strony, jeśli oczywiście Klient jeszcze jej nie ma. Tutaj ważna jest końcówka (.us lub .com). Wydawać się może, że na rynek amerykański nakierowana jest domena z końcówką .us. Z punktu wiedzenia SEO lepsza jest ta z końcówką .com, którą lepiej traktuje Google, gdyż jest domeną międzynarodową. Poza tym pozwala to na dotarcie do innych anglojęzycznych użytkowników z Kanady, Wielkiej Brytanii, Australii, a nawet Indii.

Różnice to również język angielski. Ten używany na Wyspach różni się bowiem od języka w Stanach Zjednoczonych. Dlatego trzeba zadbać o to, aby słowa użyte na stronie pokrywały się z tymi wpisywanymi w wyszukiwarki internetowe.

Kluczem do sukcesu w Stanach Zjednoczonych jest też pozycjonowanie lokalne, które pozwala znaleźć produkty i usługi użytkownikom najbliższe z punktu widzenia lokalizacji. Powierzchnia USA jest porównywalna z wielkością całej Europy. Dlatego też użytkownik kupujący w sieci z reguły szuka sobie sklepu, który znajduje się jak najbliższej swojego miejsca zamieszkania, co skraca czas i koszty samej przesyłki. Dlatego też takie strony dodajemy do Map Google. Oczywiście, używamy również fraz lokalnych, które zawierają nazwę miasta czy stanu.

Każdy proces pozycjonowania w POGOTOWIU SEO musi być wspomagany linkowaniem zewnętrznym i wewnętrznym. Dlatego też dbamy o link building stron pozycjonowanych w Stanach Zjednoczonych. Linki zewnętrzne pochodzą z blogów, for, mediów społecznościowych czy z katalogów. W przypadku linkowania zagranicznego dla USA warto pamiętać również, aby pochodziły one z domen przypadających dla danego kraju, w tym przypadku z końcówką .com lub .us. W POGOTOWIU SEO zdajemy sobie z tego sprawę, stawiając nie na ilość, ale jakość takich linków. Zawsze są one naturalne i mają indywidualną treść. Pochodzą też ze stron o wysokiej pozycji w Google, co intensyfikuje efekty pozycjonowania przez POGOTOWIE SEO.

W takim pozycjonowaniu zagranicznym mamy ogromne doświadczenie. Usługami reklamowymi w sieci zajmujemy się od roku 2002. Co istotne, zawsze cenimy sobie działania white SEO. Dzięki temu poruszamy się w granicach, jakie wytyczają nam algorytmy wyszukiwarek, nie łamiąc reguł i nie szkodząc naszym stron. W zamian stawiamy na najwyższą jakość usług i ciągły rozwój, śledząc i analizując, jak pracują takie algorytmy.

Czy warto pozycjonować strony w Stanach Zjednoczonych ( USA )?

Nie ma wątpliwości, że pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych to bardzo dobry zabieg, o którym pomyśleć musi każdy, kto chce zaistnieć na rynku amerykańskim. Podobnie jak w przypadku pozycjonowania w Polsce, daje to szansę na podwyższenie pozycji w rankingach wyszukiwarek. To z kolei przekłada się na większą liczbę odwiedzanych użytkowników, a jednocześnie i intensyfikację zysków.

Dodatkowo wyższa pozycja strony w wynikach wyszukiwania to również większa renoma firmy i budowanie jej wizerunku w sieci. To również niezwykle istotne, gdyż klienci są dziś uważni i wolą zamawiać produkty lub usługi w sprawdzonych podmiotach.

Przy współpracy z POGOTOWIEM SEO nasi specjaliści dbają o wszystko od początku do końca. Wykonają audyt, zajmą się optymalizacją SEO i zaczną pozycjonować stronę w języku amerykańskim. To wszystko sprawia, że jest to nie tylko tania, ale również i niezwykle skuteczna forma reklamy, z której efekty firma czerpie jeszcze długo po zakończeniu takich działań.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jaka powinna być końcówka strony dla Stanów Zjednoczonych - .us czy .com?

Dla pozycjonowania globalnego lepsza jest domena z końcówką .com, którą lepiej traktuje wyszukiwarka Google. Jest to domena międzynarodowa, która pozwala tym samym na dotarcie do innych anglojęzycznych użytkowników z Kanady, Wielkiej Brytanii, Australii czy Indii. Domena .us jest bardziej domeną lokalną stricte działającą na rynku USA.

Jakie frazy kluczowe wybrać?

Słowa i wyrażenia kluczowe powinny jak najlepiej opisywać prowadzoną działalność. Nie skupiamy się tylko na frazach ogólnych, ale też szczegółowych. Dodatkowo dobry efekt daje pozycjonowanie lokalne z dodaniem miasta czy regionu, gdyż konkurencja dla budowania wysokiej pozycji strony w amerykańskich wyszukiwarkach jest wówczas mniejsza. W końcu strony pozycjonujemy też na frazy długiego ogona, co również pozwala nam uzyskać przewagę nad witrynami konkurencji.