Reklama w Google - Kampanie AdWords - Google Ads

Skuteczne Kampanie Google Ads - AdWords - Linki sponsorowane

Google AdWords ( Google Ads ) to jeden z najlepszych systemów reklamowych. Cechą charakterystyczną takich kampanii jest możliwość wyświetlania linków sponsorowanych w sieci reklamowej Google, a więc w wynikach wyszukiwania najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej oraz na stronach współpracujących z Google. Kampanie AdWords (Google Ads) to reklama PPC, z ang. Pay Per Click, gdzie płaci się za klikalność w linki, co jest jednoznaczne z przejściem internauty na stronę docelową.

Czym są kampanie AdWords/Google Ads?

Jak wspomnieliśmy kampanie AdWords to reklamy płatne. Ukazywanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google i w sieci reklamowej GDN, z ang. Google Display Network ze względu na model płatności za kliknięcie (PPC) nie musi stanowić kłopotu i generować dodatkowych kosztów. Przynajmniej nie będzie tak w sytuacji, kiedy kampanie AdWords (Google Ads) będą obsługiwane przez specjalistów mających wystarczającą wiedzę i doświadczenie w realizacji takich projektów reklamowych.

Kampanie AdWords to projekt reklamowy, który zwrot z inwestycji przynosi błyskawicznie. Efekty z takich kampanii odczuć można niemal od razu. Linki sponsorowane pozwalają dotrzeć do wielu milionów użytkowników w sieci. Internauci o wiele chętniej klikają bowiem w linki znajdujące się w topie wyszukiwarki pod danym słowem czy słowami kluczowymi aniżeli te znajdujące się na niższych jej pozycjach. Użytkownik dzięki linkom sponsorowanym może szybko dotrzeć do interesującego go produktu czy usługi. Kampanie AdWords przełożą się więc na wzrost popularności marki, a tym samym również i większe zyski.

Prowadzenie kampanii Google ADS (Reklamy Google) w Pogotowie SEO

W POGOTOWIU SEO kampanie AdWords (Google Ads) wykonujemy od dawna, a na swoim koncie mamy tysiące podobnych projektów. Jako pierwsze pokolenie od reklamy internetowej w Polsce, od 2002 roku pracujemy na rzecz marek lokalnych, krajowych, ale i globalnych. Duże doświadczenie przekłada się na zwiększenie popularności brandów, których dotyczą realizowane przez nas kampanie AdWords i inne działania reklamowe na rzecz naszych Klientów.

Współpraca z POGOTOWIEM SEO w zakresie kampanii Google ADS to gwarancja dotarcia ze swoimi linkami sponsorowanymi do szerokiego grona odbiorców. Co ważniejsze do internautów z grupy docelowej, a więc użytkowników zainteresowanych oferowanymi usługami lub produktami.

Forma Pay Per Click to natomiast gwarancja efektywności reklamy i kontrola kosztów. Płatne są tylko te linki, poprzez które użytkownik zostanie przeniesiony na daną stronę WWW. Budżet przeznaczony na kampanie AdWords zawsze ustalany jest z naszym Klientem przed uruchomieniem kampanii, dzięki czemu ma on tutaj kontrolę nad swoimi wydatkami. Dwa razy obracamy każdą złotówkę, zanim wydamy ją na taką reklamę. Wszystko po to, aby była ona jak najbardziej efektywna.

Kampanie AdWords nie mają również żadnych ograniczeń. Reklama w sieci pojawia się już po kilku sekundach od uruchomienia kampanii, a linki sponsorowane znaleźć się mogą w wynikach wyszukiwania na całym świecie. W związku z tym, że reklama AdWords pod postacią linku sponsorowanego w wynikach wyszukiwania wyświetlana jest chwilę po uruchomieniu kampanii AdWords, jest to również forma ich pozycjonowania. Na czas prowadzonej kampanii strona główna lub odnośnik to konkretnej podstrony utrzymuje się bowiem w topie wyników wyszukiwania. To natomiast gwarancja znacznie większej klikalności, a co za tym idzie także i zysków.

Kampanie AdWords (Google Ads) w POGOTOWIU SEO są czyste i klarowne. Zawsze działamy zgodnie z zasadami profesjonalnego SEO, jednocześnie informując swojego Klienta o wynikach realizowanych przez nas działań reklamowych. Każda kampania AdWords w POGOTOWIU SEO jest na bieżąco monitorowana, m.in. poprzez narzędzie Google Analytics, dzięki któremu nasi specjaliści mogą analizować zachowania użytkowników. Analiza jest o tyle istotna, że pomaga zwiększyć efektywność takich działań reklamowych, a naszym celem jest osiągnięcie jak najlepszej konwersji, a więc rejestracji, zakupu produktu lub usługi czy kontaktu przy relatywnie niskich kosztach.

Google ADS czyli reklamy od Google dlaczego warto?

Nie ulega wątpliwości, że kampanie AdWords (Google Ads)  to efektywna i tania reklama internetowa, która pozwala poinformować Klientów o zbliżającej się promocji czy innym wydarzeniu mogącym ich zainteresować. Dzięki takim kampaniom z reklamą do potencjalnych odbiorców dotrzeć można w kilka sekund, co przy klasycznym pozycjonowaniu stron WWW zajęłoby znacznie więcej czasu. Jest to w związku z tym reklama błyskawiczna, a jej efekty widoczne są natychmiast po uruchomieniu kampanii AdWords w sieci.

Co nie mniej istotne z reklamą docierać można tu do ścisłego grona precyzyjnie wybranych Klientów. Panel pozwala wyselekcjonować odbiorców na podstawie płci, miejsca zamieszkania, zainteresowań, a nawet używanego przez nich urządzenia czy godzin ich przebywania w sieci. Oczywiście kampanie można modyfikować. Choćby na podstawie zbieranych analiz.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Ile kosztują kampanie AdWords?

Wszystkie kampanie tworzymy indywidualnie. Dlatego nie jesteśmy w stanie podać ceny kampanii AdWords realizowanej przez POGOTOWIE SEO. Przed jej uruchomieniem zawsze jednak swoim Klientom przygotowujemy kosztorys takiego projektu. Najczęściej jest to procent od budżetu Klienta przeznaczonego na reklamę w formie linków sponsorowanych.

Komu zaleca się kampanie AdWords?

Reklama Google AdWords zalecana jest wszystkim reklamodawcom, którym zależy na szybkim wzroście pozycji w wynikach wyszukiwania i wypromowaniu strony na ścisły top. Kampanie AdWords dają gwarancję pojawienia się linków sponsorowanych w czołowych wynikach wyszukiwania chwilę po ich uruchomieniu. Duże korzyści wynieść z tej formy reklamy mogą np. firmy chcące wypromować swój produkt lub usługę czy przedsiębiorstwa działające sezonowo.

Co wchodzi w skład kampanii AdWords?

Zamówienie kampanii AdWords w POGOTOWIU SEO to stworzenie jej od podstaw i późniejsza optymalizacja. Szczegółowo analizujemy tworzone przez nas kampanie i wprowadzamy zmiany, które mają zwiększyć ich efektywność. Tworzymy też raporty, które podsumowują dany okres realizowanych przez nas działań reklamowych w tej formie.