Copywriting - profesjonalne teksty i treści
Wiele osób jest zdania, że każdy, kto kiedyś uczył się w szkole pisać i zna alfabet, może stworzyć angażującą i merytoryczną treść, która zainteresuje odbiorców. Wynika z tego, że każdy mógłby być copywriterem. Na pewno? Czy w związku z tym każdy, kto skończył szkołę, mógłby napisać kilkusetstronicową powieść? No właśnie. To zadanie dla copywritera, dla którego copywriting to chleb powszedni.
Copywriting - pisanie artykułów i treści
Przez copywriting rozumiemy przede wszystkim tworzenie chwytliwych haseł reklamowych czy angażujących odbiorców treści. To nie wszystko, ponieważ copywriterzy pamiętać muszą o tym, aby pisać zgodnie z zasadami SEO. W dobie XXI wieku jest to niezwykle istotne, ponieważ wciągające i merytoryczne treści dają też duże korzyści na płaszczyźnie pozycjonowania. Wymaga to nie tylko wysoko rozwiniętych umiejętności pisarskich i handlowych, ale też znajomości zasad SEO i pozycjonowania.
Zadaniem dla copywritera jest wpływ na odbiorcę i wywołanie u niego reakcji, którą na przykład jest zakup danego produktu, skorzystanie z usługi czy nawet zapisanie się do newslettera lub podzielenie się treścią z innymi użytkownikami w sieci. Jaki zatem powinien być copywriter? Dobre pytanie. Wydaje się, że nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Na pewno powinien wiedzieć, jak wpłynąć na emocje odbiorcy. Niekiedy go rozśmieszyć czy wzruszyć, ale korzyści może dać także jego oburzenie. Można nazwać go więc psychologiem, który ze swoimi pacjentami rozmawia poprzez słowo, które jak wielu doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ma dziś ogromną moc.
Pisanie treści i artykułów dla firm czyli dobry copywriting
POGOTOWIE SEO zatrudnia wielu copywriterów o wykształceniu humanistycznym: literackim i dziennikarskim. To nasza siła, a jednocześnie duża korzyść. Szeroki wybór pozwala optymalnie dopasować copywritera do Państwa projektu. Zawsze stawiamy na tych, którzy w danej branży czują się najlepiej i mają milion pomysłów na hasła reklamowe czy treści. Tacy są najefektywniejsi, a przecież obu stronom zależy na tym, aby treści były angażujące i efektywne.
Ze swojej strony możemy Państwu zagwarantować teksty merytoryczne, a jednocześnie zgodne z zasadami SEO, do czego również przywiązujemy ogromną wagę. Nasi copywriterzy znają zasady tworzenia takich treści i choć nie trzymają się sztywno narzucanych reguł, to tworzone przez nich teksty są nasycone merytoryczną treścią oraz przyjazne. Tak indeksującym je algorytmom Google, co korzystnie wpływa na ich pozycjonowanie, jak i użytkownikom, którzy czytają je z przyjemnością. Jako POGOTOWIE SEO piszemy:
* teksty reklamowe i oferty sprzedażowe
Potrafimy stworzyć perswazyjne treści marketingowe, których celem jest sprzedanie Państwa produktu lub usługi. Nasi copywriterzy to tacy nietypowi handlowcy, którzy, nawet jeśli na co dzień niewiele mówią, zalety danego produktu potrafią opisać tak, że trudno mu się oprzeć.
* artykuły na blogi firmowe
Prowadzimy także blogi firmowe, które są nie tylko korzystne z punktu widzenia pozycjonowania. Przede wszystkim mają one być kopalnią wiedzy dla odbiorcy, zawierającą mnóstwo kluczowych porad i wskazówek z danej branży.
* artykuły dla mediów
Państwa marki promujemy również na portalach zewnętrznych. Mogą to być artykuły sponsorowane, ale także teksty content marketingowe, które nie mają reklamować produktu czy usługi, a jedynie wspominają o brandzie. Zaciekawimy odbiorców Państwa firmą, dzięki czemu zacznie ona być postrzegana jako ekspert.
* newslettery i e-mail marketing
Zachęcimy użytkownika odwiedzającego stronę do pozostawienie danych i zapisania się do newslettera. Tworzymy również marketingowe e-maile, które zachęcają do powrotu na Państwa stronę.
* reklamy na potrzeby kampanii Google AdWords
Kampania AdWords to jedna z najefektywniejszych form reklamy, ale pod warunkiem, że zostanie prawidłowo zrealizowana. Do tego niezbędny jest krótki i chwytliwy tekst reklamowy, który dotrze do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.
* social media
Marketing przy wykorzystaniu do tego kanałów Social Media? Czemu nie! Stworzymy chwytliwe treści na Facebooka czy inne tym podobne platformy społecznościowe. Tworzymy też długofalowe działania na Państwa stronach firmowych na FB — Fanpage'ach.
* SEO i pozycjonowanie
Pozycjonowanie to zabieg niezbędny w dobie tak dużej konkurencji. Tworzymy również treści SEO, których zadaniem ma być podniesienie pozycji Państwa strony w wynikach wyszukiwania. Nasz zespół w pocie czoła pracuje na wysoką pozycją Państwa witryn.
Dlaczego warto pisać artykuły i treści - po co robić copywriting?
Copywriting to nie tylko samo pisanie dla pisania. To ściśle zakrojone i zaawansowane działania reklamowe, które mają na celu wywołanie u odbiorcy danej reakcji. Dlatego też copywriting powinien być zlecony specjalistom, którzy znają zasady tworzenia treści. Nie tylko te stylistyczne, ortograficzne czy interpunkcyjne. Poza tym liczą się także zasady pisania pod SEO, a przecież same treści muszą być merytoryczne i angażujące.
Każdy tekst jest inny. Dlatego nie warto się męczyć i tracić długich godzin na coś, co i tak wyda nam się słabe. Należy mieć na uwadze, że ewentualne błędy przełożą się na to, że strona będzie źle odbierana przez użytkowników. Straci na swej wiarygodności, co może skutkować liczbą interesantów, a w konsekwencji mniejszym zyskiem. Przy pomocy doświadczonego i dobrego copywritera, który "czuje temat" będzie zupełnie odwrotnie. Przekaz będzie merytoryczny i zachęci do działania, a zyska na tym i właściciel i sama strona, która poszybuje w górę w rankingach wyszukiwarki internetowej Google.
SEO FAQ
czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Jakie teksty mogę zamówić w POGOTOWIU SEO?
POGOTOWIE SEO zatrudnia wielu copywriterów, którzy poradzą sobie z tworzeniem treści niezależnie od branży. Piszemy wszystko, co może przydać się naszemu Klientowi, pomóc w podniesieniu jego strony w wynikach wyszukiwania czy poprawić reakcję użytkowników na przekaz. W naszej ofercie znajdziecie Państwo teksty na strony www, artykuły dla prasy, treści na bloga, e-maile reklamowe, treści do newsletterów, teksty SEO i wiele więcej.
Ile kosztuje copywriting w POGOTOWIU SEO?
Copywriting to na tyle szeroka dziedzina, że nie można mówić tu o cenach jednostkowych. Nie ma dwóch takich samych tekstów, tak samo, jak nie ma identycznych firm i oczekiwań Klienta. Dlatego najpierw zapoznajemy się z Państwa oczekiwaniami, przeprowadzamy research, robimy analizę i przygotowujemy kosztorys. Wszystko przed ostateczną decyzją o nawiązaniu współpracy.