Anglia pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron WWW Wielka Brytania

Dla pozycjonowania stron internetowych nie ma granic, dlatego jest to doskonała metoda, by promować swój biznes również poza granicami Polski, na przykład w Anglii. Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej wchodzą na międzynarodowe rynki, dlatego właśnie oni potrzebują skutecznych sposobów, by wypromować swoje produkty i usługi, dzięki czemu będą mogli efektywnie konkurować z innymi firmami obecnymi na rynku.

Sekret skutecznego pozycjonowania w Anglii

Pozycjonowanie stron internetowych jest możliwe w każdym miejscu, w każdym kraju np w Anglii ( UK ). Szukając opinii na temat pozycjonowania można się spotkać z takimi, że „pozycjonowanie nie działa”, albo wręcz, że „pozycjonowanie strony www jej zaszkodziło”. Oczywiście te opinie mogą być prawdziwe, jeśli usługę wykonywała osoba nie mająca wystarczającej wiedzy i doświadczenia, nie wkładająca w pozycjonowanie strony internetowej odpowiednio dużo wysiłku i czasu lub wręcz stosowała metody, które są niezgodne z wytycznymi Google, za co strona może otrzymać dotkliwą karę. Sukces pozycjonowania jest możliwy tylko dzięki stosowaniu się do jednej podstawowej zasady – Google lubi wartościowe strony. Dlatego priorytetem jest optymalizacja strony internetowej pod kątem wskazówek Google, dodanie wartościowej treści na stronie, a także jej aktualizowanie. W drugiej kolejności jest to wdrożenie skutecznej strategii linkowania. Niezależnie od tego czego dotyczy strona powinna być ona użyteczna! Dlatego nie należy skupiać się wyłącznie na dostosowaniu strony pod roboty wyszukiwarki, lecz myśleć cały czas o jej użytkowniku. Ostatecznie nawet jeśli osiągniemy pierwszą pozycję na określone frazy, czym skłonimy internautę do wejścia na stronę, ale nie będzie ona spełniać jego oczekiwań to ją szybko porzuci i poszuka innej.

W czym możemy Ci pomóc?

Pogotowie SEO w ramach usługi pozycjonowania strony www w Anglii dba o wiele aspektów ważnych dla osiągnięcia sukcesu przez klienta. Poza takimi elementami jak optymalizacja strony internetowej, wybór dobrze konwertujących słów kluczowych czy wdrażanie skutecznej strategii linkowania, służymy profesjonalnym doradztwem w wielu aspektach związanych z marketingiem internetowym. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu zarówno na krajowym rynku, jak i przy realizacji międzynarodowych projektów, współpraca z naszą agencją interaktywną jest zawsze owocna. Na skuteczne pozycjonowanie strony www składa się dobra strategia, planowanie słów kluczowych, optymalizacja strony www i mapy strony, tworzenie wartościowej treści w oparciu o zasady SEO, budowanie sieci linków, monitorowanie pozycji w Google i wielu danych analitycznych oraz wiele innych aspektów. Wszystkie te elementy opanowaliśmy do perfekcji. Przez lata działalności zastosowaliśmy wiele metod i opracowaliśmy własne sposoby, które stale dopasowujemy do dynamicznie zmieniającej się sytuacji i algorytmów w Google. Po osiągnięciu doskonałych pozycji w wyszukiwarce nie pozwalamy sobie spocząć na laurach.

Dlaczego warto pozycjonować stronę w Anglii?

Pozycjonowanie strony internetowej jest niezbędnym elementem dla tych firm, które chcą wejść na rynek Wielkiej Brytanii. Współpracując z Pogotowiem SEO można być pewnym nie tylko perfekcyjnego wykonania usług związanych bezpośrednio z pozycjonowaniem, ale też wykorzystania metod i sposobów pomagających osiągnąć sukces właśnie w UK. Co więcej korzystając z usług wyspecjalizowanej w tym aspekcie agencji w Polsce ponosimy mniejsze koszty, niż posiłkując się usługami agencji z Wielkiej Brytanii. Znając specyfikę „brytyjskiego internetu” i jego użytkowników skutecznie pozycjonujemy strony w Google, a także w innych popularnych tam wyszukiwarkach – Bing i Yahoo. Dbamy o poprawność językową, o pozycjonowanie w języku angielskim brytyjskim, a nie amerykańskim, co jest częstym błędem niedoświadczonych firm. Współpracując z nami dowiesz się jakie rozwiązania są skuteczne np. w zakresie wyboru domeny i hostingu. Zachęcamy też by o pozycjonowaniu po angielsku pomyśleć już na etapie projektowania strony www.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jakie słowa kluczowe wybrać?

Frazy, pod kątem których chcemy pozycjonować stronę powinny dobrze opisywać jej zawartość. Nie należy skupiać się wyłącznie na frazach ogólnych, lecz wykorzystywać potencjał fraz szczegółowych. Takie frazy są łatwiejsze do pozycjonowania, jest na nie mniejsza konkurencja, a mogą przynieść bardzo dobre efekty i wartościowy ruch na stronę. Ostatnio coraz częściej mówi się o frazach długiego ogona, które składają się z kilku słów. Im więcej takich fraz będziemy pozycjonować tym lepiej dla strony internetowej.

Czy warto tworzyć strony dopasowane do urządzeń mobilnych?

Oczywiście! Z urządzeń mobilnych, zarówno w Polsce, jak i za granicą korzysta coraz więcej osób. Większość z nas ma telefony z dostępem do internetu, z którego korzysta wielokrotnie w ciągu dnia. Według badań internetu w Polsce połowa stron internetowych odwiedzana jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. W niektórych krajach liczba ta sięga 80%! Strona, która dobrze wyświetla się na tabletach i smartfonach jest wyżej wyświetlana w wynikach wyszukiwania w rankingach mobilnych. Dlatego warto zdecydować się na stronę responsywną lub mobilną wersję strony.

Kiedy można zakończyć pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie to swego rodzaju wyścig o najlepsze pozycje, lecz nawet osiągając miejsce pierwsze wyścig się nie kończy. Cały czas pojawiają się nowi konkurenci, którzy chcą nas wyprzedzić, są strony, które rezygnują z wyścigu, dobrze rozwijające się firmy dokładają budżet na działania marketingowe. Dlatego nie warto rezygnować z pozycjonowania, a szczególnie po osiągnięciu oczekiwanych efektów. Ale są dwie dobre wiadomości. Po pierwsze osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce niemal zawsze gwarantuje zwrot inwestycji, a po drugie utrzymanie pozycji jest łatwiejsze niż jej osiągnięcie, dlatego można liczyć się z mniejszymi kosztami w zakresie pozycjonowania po pewnym okresie współpracy z agencją. Dobrym pomysłem po osiągnięciu dobrych wyników na wybrane słowa kluczowe, jest poszerzanie ilości fraz, aby pozyskiwać jeszcze więcej klientów. W końcu w biznesie jeśli stoimy w miejscu - to się cofamy.