Brazylia pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron WWW w Brazylii

Wejście na rynek w Ameryce Południowej, a w tym największym państwie tego kontynentu, czyli Brazylii, nie jest popularne. Każdy przedsiębiorca, który chciałby jednak przedstawić swoją ofertę Brazylijczykom, nie może zapomnieć o działaniach reklamowych i promocji swojej witryny w sieci. W związku z tym najważniejsze jest pozycjonowanie stron w Brazylii, w czym przedsiębiorcom pomaga POGOTOWIE SEO.

Jak wygląda pozycjonowanie stron w Brazylii?

Brazylia to największe państwo Ameryki Południowej, które zamieszkuje przeszło 200 milionów ludności. Nie bez znaczenia jest też fakt, że Kraj Kawy jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek na świecie. Przede wszystkim opiera się na eksploatacji ważnych zasobów naturalnych, rolnictwie i przemyśle, jak i eksporcie kawy. W dalszym ciągu jest to jednak rynek, w którym można zaistnieć i się rozwijać. Niezbędne jest jednak wyjście ze swoją ofertą do brazylijskich internautów. Pomagają w tym kampanie reklamowe, a w tym pozycjonowanie stron w Brazylii.

Nie jest żadną niespodzianką, że najpopularniejszą wyszukiwarką internetową w Brazylii jest Google. Dlatego pozycjonując stronę w tym kraju, przede wszystkim trzeba mieć na uwadze, że zabieg ten nie może pomijać wyszukiwarki amerykańskiego giganta.

Językiem urzędowym w Brazylii jest język portugalski, który jednak różni się znacznie od używanego w Europie. Przede wszystkim brazylijski jest zdecydowanie bardziej miękki i melodyjny. Jest też wzbogacony szeregiem słów i zwrotów z języków brazylijskich Indian oraz byłych niewolników z Afryki. Co istotne, różni się też pisownią. W POGOTOWIU SEO doskonale zdajemy sobie sprawę z tych różnic, ale jesteśmy na nie przygotowani. Znamy brazylijskich internautów, dzięki czemu jesteśmy też dobrze przygotowani na pozycjonowanie stron w Brazylii.

Pozycjonowanie stron w Brazylii - w czym możemy Wam pomóc?

POGOTOWIE SEO to podmiot, który marketingiem internetowym zajmuje się od 2002 roku. Jesteśmy zespołem doświadczonych pozycjonerów i specjalistów od reklamy, którzy wiedzą, jak pozyskiwać nowych i zatrzymywać przy firmach obecnych klientów. Pomagamy przedsiębiorcom w Polsce, ale też i poza jej granicami. Żadnym wyjątkiem nie jest tutaj Ameryka Południowa, która dla wielu takich podmiotów jest mocno egzotycznym kierunkiem. W związku z tym również brak doświadczenia na rynku brazylijskim powoduje błędy w pozycjonowaniu stron. Te z kolei nie tyle nie pomagają stronom w zdobywaniu jak najwyższej pozycji, ile nawet mogą im zaszkodzić. Trzeba mieć na uwadze, że omijanie zasad Google może skutkować spadkiem strony w wynikach wyszukiwania pod daną frazą kluczową lub nawet usunięciem jest ze struktur wyszukiwarki.

Strony pozycjonujemy poprzez zdobywanie dla nich mocnych linków. Wcześniej natomiast przeprowadzamy wywiad z Klientem, aby poznać jego oczekiwania. Niezbędny jest również audyt SEO. Dzięki niemu możemy zoptymalizować stronę pod SEO, dzięki czemu wyszukiwarki lepiej ją indeksują. W końcu zabieramy się też za samo pozycjonowanie. Jako że stawiamy tutaj na jakość, a nie na ilość, co jest zrozumiałe z uwagi na politykę Google i zachowanie algorytmów, linki są tu mocne i pochodzą z brazylijskich stron zakończonych końcówką .br.

Skąd pochodzą zdobywane przez nas linki? Ich źródła są bardzo różne i wszechstronne. Dlatego też są to fora, serwisy, blogi, portale, ale też katalogi. Poza tym dbamy o linkowanie z serwisów społecznościowych. Oczywiście, pamiętamy również o budowaniu bazy linków wewnętrznych. Najlepszym do tego sposobem jest towarzyszący takiej witrynie blog.

Dla wysokiej pozycji ważna jest też jej domena, która powinna mieć końcówkę .br. Takie witryny przez Google oceniane są bowiem najwyżej. Istotna jest też responsywność, a więc dopasowanie strony dla urządzeń mobilnych typu tablet czy smartfon. To również ma duży wpływ na wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwania. To wszystko sprawia, że odpowiednio przygotowujemy się do kampanii pozycjonowania, od lat wspierając rodzime przedsiębiorstwa przy eksporcie usług do Kraju Kawy.

Dlaczego warto pozycjonować strony w Brazylii?

Wchodząc na brazylijski rynek, należy przygotować strategię marketingową. Wszystko po to, aby dotrzeć do szerszej i wybranej grupy docelowej. Pomaga w tym nie tylko reklama AdWords czy remarketing, ale również i pozycjonowanie stron. To gwarancja uzyskania większej liczby odwiedzin, a tym samym intensyfikacji zysków. Wszystko dlatego, że na stronę trafiają użytkownicy, którzy zainteresowani są danymi dobrami czy usługami. Nie trzeba ich do tego w żaden sposób zachęcać, gdyż wynika to z ich potrzeb.

Jednak wysoka pozycja strony to również większa renoma firmy. Co istotne, takie firmy zyskują na swoim wizerunku. Dzięki temu są one przez użytkowników postrzegane jako bardziej profesjonalne, co zwiększa zaufanie.

Nie zapominajmy również, że pozycjonowanie stron to usługa dość tania, jeśli porównać ją z innymi formami reklamy internetowej, a przede wszystkim działań reklamowych offline. Na tym zalety tego zabiegu się nie kończą. Korzyści z tego płynące są ogromne, a wydatki zwracają się z nawiązką. Poza tym wysoka pozycja w wyszukiwarce utrzymuje się jeszcze długo po ustaleniu takich działań. Mimo wszystko zalecamy ciągłość pozycjonowania. Zwłaszcza że jest to o wiele prostsze od jej zdobycia.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Na jakie frazy kluczowe pozycjonowane są strony?

Nasi specjaliści od pozycjonowania wiedzą, jak dobierać frazy kluczowe do pozycjonowanych stron. Pod uwagę bierzemy tutaj firmę, branżę, sprzedawane produkty, oferowane usługi, jak i obszar, na jakim funkcjonuje taka firma. Pomagają i w tym również specjalistyczne, niezbędne w pracy pozycjonera narzędzia.

Ile kosztuje zabieg pozycjonowania stron w Brazylii?

O cenie pozycjonowania swojego Klienta zawsze informujemy przed rozpoczęciem takich działań. Nie mamy jednak stałych cen, bo mieć ich nie możemy. Każdy taki projekt jest bowiem różny, zależny od oczekiwań Klienta, konkurencji w branży, ilości fraz i kilku innych czynników.