Francja pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron WWW Francja

Francja to kraj ogromnych możliwości – 67mln ludzi, około 2,5 mln przedsiębiorstw, ogromny potencjał gospodarczy, znacząca pozycja w Europie, silna armia, piękne miasta, nadmorskie kurorty, ośrodki sportów zimowych, to wszystko sprawia, że państwo to jest idealne jako kierunek do rozwoju biznesu również dla Polskich firm. Chcąc rozwijać firmę w oparciu o francuski rynek warto zainwestować w promocję firmy za pośrednictwem internetu, niezależnie od tego czy będzie to biznes internetowy czy zupełnie offlinowy. Jedną z najlepszych metod, które warto wykorzystać jest pozycjonowanie strony internetowej.

Specyfika pozycjonowania na rynku międzynarodowym

Decydując się na pozycjonowanie strony www w krajach innych niż Polska trzeba mieć świadomość, że nie wszystkie sposoby skuteczne w naszym kraju sprawdzą się również za granicą. Myśląc o prowadzeniu biznesu we Francji trzeba mieć na uwadze fakt, że jest to kraj bardzo zróżnicowany. Kraj też różni się od naszego w wielu aspektach, między innymi w zakresie kultury i obyczajów. Warto wziąć te różnice pod uwagę opracowując strategię biznesową. Niejednokrotnie to co nam się wydaje oczywiste, choćby to, że najpopularniejszą wyszukiwarką internetową jest gigant z Mountain View, a więc Google, w innych krajach wcale tak nie musi być. Do popularnych na świecie wyszukiwarek należy też Baidu, Bing, Yandex, Seznam, Ask, DuckDuckGo i wiele innych. We Francji najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google, choć warto wiedzieć, że istnieje też francuska wyszukiwarka Exalead, której specjalizacją jest wyszukiwanie informacji dla przedsiębiorców. Ponadto 5,5% Francuzów (a więc ponad 3,5 mln ludzi) korzysta też z wyszukiwarki Bing.

W czym możemy Ci pomóc?

Jako specjaliści w zakresie marketingu internetowego zrealizowaliśmy wiele projektów międzynarodowych. Dzięki temu poznaliśmy specyfikę korzystania z internetu w wielu krajach, w tym we Francji. Realizując usługi SEO za granicą elastycznie podchodzimy do zadania. Nie tylko poznajemy branżę, w której działa nasz Klient, nie tylko stosujemy sprawdzone metody na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach, ale też łączymy to wszystko z dogłębną analizą potrzeb obywateli innych państw. Mamy świadomość, że nie wystarczy przenieść utartych schematów na obcy rynek. Nie wystarczy przetłumaczyć tekstów na stronie oraz słów kluczowych na obcy język – trzeba znać potrzeby klientów z danego kraju, ich sposób myślenia i korzystania z internetu. Takie podejście reprezentujemy, ponieważ tylko ono daje szansę na osiągniecie sukcesu. Ponadto współpracujemy z wieloma specjalistami z różnych dziedzin, również z obcokrajowcami, dzięki czemu dysponujemy szeroką wiedzą. Współpracując z nami korzystasz z naszego doświadczenia, ponieważ chętnie służymy pomocą i profesjonalnym doradztwem.

Dlaczego warto pozycjonować stronę we Francji?

Z internetu we Francji korzysta ponad 85% mieszkańców tego kraju. Tym samym internet pozwala dotrzeć do 57 mln ludzi, z czego właściwie każdy korzysta z wyszukiwarki. Żaden inny kanał komunikacji nie ma takiej siły przebicia. Aby dotrzeć do takiej samej grupy osób przez telewizję, radio czy prasę trzeba by było umieszczać reklamy w niezliczonych stacjach telewizyjnych i radiowych czy też tytułach prasowych. Internet daje więc najlepsze możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, jednocześnie przy niskim budżecie przeznaczonym na reklamę. Dlatego też idealnie sprawdza się pozycjonowanie – dobrze dopasowane frazy sprawią, że na naszą stronę będą trafiać osoby poszukujące dokładnie tych produktów lub usług, które możemy zaoferować. Docieramy w ten sposób nie do przypadkowych użytkowników internetu, ale takich, które są zainteresowane daną branżą. Ruch na stronie, który w ten sposób pozyskujemy jest więc wartościowy i dobrze konwertujący. Pozycjonując naszą stronę mamy szansę dotrzeć do osób, które chcą nas znaleźć. Pozycjonowanie jest więc formą promocji firmy, która stoi w opozycji do agresywnych i często nachalnych form reklamy, która atakuje Klienta z każdej strony.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Dlaczego nie warto wybierać najtańszych ofert na pozycjonowanie?

Jeśli oferta na pozycjonowanie strony internetowej w zakresie tych samych fraz od danej agencji lub pozycjonera różni się znacząco od innych ofert pod względem ceny, to można się spodziewać jednego w dwóch scenariuszy. Albo możemy paść ofiarą naciągaczy, którzy nie zrobią nic lub bardzo niewiele, by pozycjonować stronę www lub co zapewne jeszcze gorsze są to osoby, które stosują niedozwolone metody. W tym ostatnim przypadku osiągają oni co prawda efekt w postaci dobrych pozycji w wyszukiwarce, ale jednocześnie narażają stronę na dotkliwe kary ze strony Google. Gdy stronę dotknie kara możemy nawet stracić wszystko na co pracowaliśmy latami. Lepiej więc współpracować z profesjonalną agencją, która uczciwie wycenia swoje usługi.

Dlaczego pozycjoner oczekuje komunikacji ze mną lub przedstawicielami mojej firmy?

Efektywne pozycjonowanie jest możliwe między innymi dzięki współpracy z właścicielem witryny. W ramach wykonywania usług konsultujemy pewne decyzje, np. wybór słów kluczowych, prosimy o ocenę jakości i wartości merytorycznej przygotowanych przez nas tekstów na stronę, możemy potrzebować współpracy z administratorem strony w zakresie wprowadzania niezbędnych zmian. Chcemy też jak najlepiej poznać branżę, w której działa Twoja firma oraz klientów, których obsługuje i do których chce dotrzeć. Jest to szczególnie ważne wtedy, gdy nasz Klient działa w branży niszowej i mało znanej. W takiej sytuacji możemy potrzebować materiałów, które pozwolą nam stworzyć wartościowe treści na stronę. Ponadto angażując się we współpracę osiągniesz więcej, będziesz mógł z naszą pomocą na bieżąco kontrolować wiele aspektów . Będziesz też mógł zadawać nurtujące Cię pytania. Wiemy, że nasi Klienci mają różną wiedzę na temat pozycjonowania. Często są to nawet błędne informacje i wyobrażenia. Dlatego warto na bieżąco omawiać wszystkie ważne kwestie. To przyniesie korzyści dla obu stron.