Kanada pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron WWW w Kanadzie

Prowadzenie firmy w Kanadzie wymaga nakładów na reklamę. Najlepszą opcją jest marketing internetowy. Skoro tak, nie wolno pominąć kwestii pozycjonowania stron w Kanadzie. Jak wygląda takie SEO i na co zwrócić uwagę pozycjonując witryny w tym kraju? Wszystkim od początku do końca zająć się może POGOTOWIE SEO.

Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych w Kanadzie?

Internet we współczesnych czasach jest w naszym życiu wszechobecny. Nie inaczej jest również w Kanadzie, gdzie z sieci korzysta blisko 93 proc. mieszkańców tego kraju. W związku z tym każdy, kto prowadzi firmę na terenie Kanady i ze swoją ofertą wychodzi do lokalnej społeczności Kraju Klonowego Liścia, powinien pamiętać o reklamie. Kanada to bardzo duży i chłonny, a przy tym także bogaty rynek. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę wszelkiego rodzaju dobrej jakości usługi internetowe. Jakby tego było mało, w Kanadzie mieszka ponad milion osób polskiego pochodzenia, co również nie jest bez znaczenia z punktu widzenia polskiego przedsiębiorcy.

Z racji jakości świadczonych usług firmom nie jest też trudno wejść na rynek kanadyjski. Obecnie Polacy z powodzeniem sprzedają tam turbiny, żywność, a nawet skóry zwierząt. Jest to więc dobre miejsce do prowadzenia działalności przez polskich przedsiębiorców. Wystarczy się na nim odnaleźć i zadbać o to, aby ze swoim przekazem trafić do jak najszerszego grona odbiorców. W tym pomaga pozycjonowanie stron w Kanadzie, czym zajmuje się POGOTOWIE SEO.

Działania takie realizowane są na wielu płaszczyznach. Nie tylko wykonuje się optymalizację takich stron, ale także zdobywa dla nich wysokiej jakości linki zewnętrzne. To wszystko pozwala podnieść pozycję strony w wynikach wyszukiwania i wykreować korzystny dla odbiorów wizerunek brandu.

W czym możemy pomóc przy pozycjonowaniu stron w Kanadzie?

Zacznijmy od tego, że w świadczeniu usług z zakresu reklamy internetowej mamy ogromne doświadczenie. Zabiegi takie świadczymy nieprzerwanie od roku 2002, dochodząc w tym do perfekcji. Naszym celem jest nie tylko poprawienie widoczności Państwa stron w wynikach wyszukiwania, ale również szerzenie wiedzy na temat marketingu internetowego.

Przy pozycjonowaniu czerpiemy nie tylko z naszego doświadczenia, ale również i niezbędnych przy takim zabiegu narzędziach. Dzięki temu jesteśmy w stanie wykonać skuteczne pozycjonowanie stron, które jest też dla nich w pełni bezpieczne. Wszystko dlatego, że takie strony pozycjonujemy w granicach, jakie są ustanowione przez wyszukiwarkę Google. Dlatego jesteśmy w stanie zadbać o wysoką pozycję witryny naszych Klientów, nie narażając ją na działania zabronione przez amerykańskiego giganta. Każdy musi zdawać sobie bowiem sprawę z tego, że te mogą skutkować nie tylko obniżeniem pozycji strony, ale również jej wykluczeniem ze struktur Google.

Samo pozycjonowanie stron w Kanadzie jest zabiegiem czasochłonnym, ale długofalowym. Jesteśmy więc w stanie zagwarantować, że efekty naszej pracy będą utrzymywać się jeszcze długo po zakończonych działaniach, choć zalecamy regularne pozycjonowanie. Wówczas przedsiębiorca wyniesie z tego największe korzyści. Jak walczymy o wysoką pozycję kanadyjskich stron? Na wiele różnych sposobów. Przede wszystkim chcemy zauważyć, że za wszelką cenę stawiamy tutaj na poprawność językową.

Tak jak i w przypadku polskich stron, zawsze nasze działania poprzedzamy wywiadem z Klientem, a także audytem SEO. W pierwszej kolejności konieczna jest bowiem optymalizacja strony i jej zawartości pod kątem SEO. W końcu przychodzi też czas na walczenie o linki. Pochodzą one z katalogów, for, blogów, serwisów zewnętrznych i innych stron o ugruntowanej pozycji i sprawdzonej, bogatej przeszłości, dzięki czemu niosą w sobie ogromną wartość. W tym miejscu musimy zaznaczyć, że wielokrotnie osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron w Kanadzie traktują ten kraj jako miejsce podporządkowane USA. To ogromny błąd, bo istnieje tam mnóstwo bardzo wartościowych witryn internetowych z domeną .co.

Wiemy, jak działają algorytmy Google, a więc zamiast ilości, stawiamy na jakość. Opieramy linkowanie o rodzime domeny, posiłkując się niekiedy dobrym linkiem dofollow ze strony z końcówką .org, .edu czy .com. Jednak bez wariacji, aby Google dobrze zindeksowało stronę Klienta. To wszystko pozwala nam uzyskać wyniki o niebo lepsze od konkurencji. Oczywiście, nie zapominamy też o pozycjonowaniu wewnętrznym czy linkowaniu z kanałów Social Media.

Dlaczego warto pozycjonować strony w Kanadzie?

Kanada, jak i każdy inny rynek (choć Kanada w szczególności), to ogromna konkurencja w niemal każdej branży. Dlatego bez dobrej reklamy trudno zaistnieć, nie tylko chcąc poszerzyć swoją działalność, ale nawet się na nim utrzymując. Podstawą jest pozycjonowanie stron, które pozwala na poprawę organicznego ruchu z wyszukiwarek pod daną frazą kluczową lub wyrażeniem. Wzrost liczby użytkowników odwiedzających witrynę przekłada się z kolei na intensyfikację wyników firmy.

Jeśli dodamy do tego, że wyższa pozycja w Google to również wzrost renomy i prestiżu, a także kreowanie profesjonalnego wizerunku marki, nie można mieć wątpliwości, że pozycjonowanie to zabieg niezwykle korzystny dla danej firmy. Również dlatego, że pozycjonowanie stron jest nieporównywalnie tańsze od innych form reklamy, a w szczególności kampanii offline. W przeciwieństwie do wszystkich innych zabiegów marketingowych zapewnia natomiast efekt długofalowy, który utrzymuje się jeszcze długo po zakończeniu walki o wysoką pozycję strony.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jak długo trwa pozycjonowanie stron dla Kanady?

Pozycjonowanie jest zabiegiem, który w zasadzie nie kończy się nigdy, gdyż walka o jak najwyższą pozycję witryny trwa nieustannie. Dobra wiadomość jest taka, że wzrost z inwestycji jest tu szybki i z nawiązką. Poza tym utrzymanie pozycji w czołówce wyników wyszukiwania pod daną frazą jest o wiele łatwiejsze od jej zdobycia.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Kanadzie?

Nie ma dwóch identycznych projektów, dlatego też i ceny nie mogą być stałe. Zależne są one od wymagań naszego Klienta, konkurencyjności w branży czy ilości słów kluczowych, na jakie pozycjonowana jest strona. Liczy się też jej aktualna pozycja i ewentualne wykonywane dla niej działania pozycjonujące w przeszłości.