Czechy pozycjonowanie (SEO) stron internetowych
Czechy to trzeci co do wielkości odbiorca towarów wytwarzanych w Polsce. Trafiają tam polskie meble, żywność, odzież oraz wiele innych produktów. Przedsiębiorcy wychodzący ze swoją ofertą do czeskich klientów muszą mieć dobrze zoptymalizowane strony. Pozycjonowanie stron w Czechach to jedna z usług POGOTOWIA SEO. Nasze działania gwarantują wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania czeskich wyszukiwarek.
Jak wygląda pozycjonowanie stron w Czechach?
W ciągu kilku najbliższych lat Czesi wyprzedzą Anglików i w klasyfikacji narodów najchętniej sięgających po polskie produkty będą zaraz za Niemcami.
Republikę Czeską zamieszkuje też około 40 tysięcy Polaków. Z uwagi na bliskość geograficzną i językową czy dosyć szybko rozwijający się czeski rynek i konkurencyjność polskich produktów w stosunku do tam oferowanych, Czechy przyciągają Polaków. Coraz więcej ludzi wyjeżdża tam nie tylko do pracy, ale także na studia czy w celu prowadzenia działalności. Mając stronę w języku czeskim, trzeba ją jednak dostosować nie tyle do Polaków, ile rodowitych Czechów. Do tego niezbędne jest dobre SEO dla stron czeskich.
Reguły SEO są dość uniwersalne i opierają się o podobny zestaw zasad. Z drugiej strony trzeba wziąć poprawkę na kraj, w którym miejsce ma takie pozycjonowanie stron. Czechy nie są tutaj żadnym wątkiem. Tym bardziej że w Czechach popularna jest nie tylko wyszukiwarka Google pod adresem Google.cz. Nie wolno zapominać, że duża część Cechów korzysta również z innej bardzo popularnej tam wyszukiwarki, a mianowicie seznam.cz, wykorzystywanej przez blisko 40% czeskich internautów.
W POGOTOWIU SEO zajmujemy się pozycjonowaniem stron w Czechach nie tylko w Google. Działamy kompleksowo i w pełni profesjonalnie dlatego też myślimy o dwóch najpopularniejszych wyszukiwarkach w Czechach, aby w jednej oraz drugiej osiągnąć jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Seznam podobnie jak i Google ma wiele algorytmów, które decydują o pozycji danej strony w wynikach wyszukiwania pod konkretną frazą kluczową. Oczywiście wiele szczegółów decydujących o pozycji strony w rankingu nie jest podanych, to jednak specjaliści z działu IT oraz SEO zajmujący się pozycjonowaniem strony w Czechach dobrze znają ten produkt i wiedzą, co zrobić, aby pozycja strony była jak najwyższa. Wiemy na przykład, że stosowana jest tu skala stron zwana S-rank, której punktacja występuje w zakresie od 1 do 10.
W czym możemy pomóc w zakresie pozycjonowania stron w Czechach?
Jako POGOTOWIE SEO jesteśmy specjalistami w zakresie pozycjonowania stron w internecie, również w Czechach. Ze swojej strony możemy zagwarantować w pełni profesjonalne i kompleksowe działania pozycjonujące i optymalizujące, które mają za zadanie podnieść pozycję Państwa strony w wynikach wyszukiwania. Działamy tylko i wyłącznie zgodnie z obowiązującymi w wyszukiwarkach zasadami, co tyczy się tak Google, jak i wyszukiwarki internetowej Seznam. Na rynku działamy nieprzerwanie od roku 2002, a w pozycjonowaniu stron w Czechach mamy duże doświadczenie i setki zrealizowanych projektów na koncie.
Niezależnie od wyszukiwarki zawsze pod uwagę bierzemy preferencje i typowe zachowania użytkowników. Wszystko po to, aby efektywność naszych działań była jak najlepsza. Poza tym mamy też restrykcyjne podejście do bezpieczeństwa. Nie każdy wie, że czeski internet w roku 2015 został uznany za najbezpieczniejszy w Europie. Bardzo dobrze, co nie oznacza, że ten segment jest przez nas zaniedbywany. Nic z tych rzeczy. Robimy wszystko, aby nasze działania nie narażały na żadne nieprzyjemności naszych Klientów, ale również i użytkowników korzystających z pozycjonowanych przez nas stron czeskich.
Pozycjonując stronę w Czechach w wyszukiwarce Seznam, uwagę należy zwrócić na jej optymalizację oraz język. Zdarzają się wprawdzie strony pozycjonowane w języku angielskim czy słowackim, ale zdecydowana większość to te stworzone po czesku. Warto w związku z tym zadbać o to, aby opisy znajdujące się na stronie były poprawne językowo i gramatycznie. Nie należy tutaj korzystać z kalek językowych czy bezpośredniego tłumaczenia. Sprawdzimy Państwa strony pod tym kątem i jeśli to konieczne wprowadzimy zmiany.
Następnie zajmiemy się analizą branży i konkurencji oraz doborem słów kluczowych, na które taka witryna będzie pozycjonowana.
Pozycjonując strony w Czechach, stawiamy też na SEO lokalne. Wszystko ze względu na to, że Czesi lubią korzystać z ofert lokalnych przedsiębiorców. Nawet wtedy, kiedy zamówienia produktów dokonują przez internet. Mamy to na uwadze i nie pomijamy tego czynnika.
Dlaczego warto pozycjonować strony w Czechach?
Pozycjonowanie stron w Czechach tak samo, jak w każdym innym kraju jest niezbędne do tego, aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Tak w wyszukiwarce Google, jak i Seznam. Daje to szansę na to, aby ze swoją ofertą dotrzeć do szerokiego grona internautów, którzy w niedalekiej przyszłości mogą stać się potencjalnymi klientami. Większość użytkowników stawia tylko i wyłącznie na produkt czy usługi firm, które znajdują się w czołowych wynikach wyszukiwarki pod danym słowem kluczowych, nie zaglądając na dalsze strony wyświetlonych wyników. Dlatego wysoka pozycja jest tak ważna.
Poza tym wysoki ranking w TOP 5 czy TOP 10 wyszukiwarki w Czechach pod daną frazą kluczową to również budowanie świadomości marki i swojego wizerunku. Badania potwierdzają, że duża część użytkowników przeglądających internet w celu poszukiwania firmy oferującej dane dobro najbardziej ufa tym podmiotom, które znajdują się topie wyników wyszukiwania.
SEO FAQ
czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
W jakich wyszukiwarkach pozycjonowane są strony w Czechach?
W POGOTOWIU SEO strony pozycjonujemy w wyszukiwarce Google, ale również dobrze znanej w Czechach wyszukiwarce Seznam. Dzięki temu jesteśmy w stanie osiągnąć wysoką pozycję w dwóch najpopularniejszych wyszukiwarkach w tym kraju i pokazać się niemal wszystkim internautom, którzy będą szukać danego produktu lub usługi.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Czechach?
Nie mamy jednego cennika dla takich usług, a uwagę zwracamy na wiele czynników, które mają też wpływ na cenę. Parametry, od których zależy cena pozycjonowania stron w Czechach to między innymi jej rodzaj, branża, konkurencja czy zakres fraz kluczowych, na jakie ma być pozycjonowana witryna oraz oczywiście oczekiwania naszego Klienta.