Pozycjonowanie zagraniczne i międzynarodowe
Pozycjonowanie stron to zabieg, który należy powierzyć specjalistom o wielkim bagażu doświadczenia. Takich niewątpliwie znaleźć można w POGOTOWIU SEO. O ile firm zajmujących się pozycjonowaniem witryn w polskim Internecie jest mnóstwo, o tyle trudniej o to przy międzynarodowym pozycjonowaniu. Tymczasem w dobie rozwoju i ekspansji zagranicznych rynków coraz częściej tworzone są kilkujęzyczne wersje stron internetowych lub osobne witryny obcojęzyczne. Dotyczy to sklepów internetowych, ale i innych witryn, które muszą wówczas postawić na pozycjonowanie zagraniczne i międzynarodowe.
Co to jest pozycjonowanie za granicą?
O zawojowaniu zagranicznych rynków myślą przede wszystkim sklepy internetowe, które odnoszą sukces w Polsce. W przebiciu się na lokalnym rynku za granicą niezbędne jest pozycjonowanie zagranicznych stron, zwracając uwagę na specyfikację lokalnego rynku. W działaniach SEO nakierowanych na inne kraje należy zwrócić uwagę na różnice kulturowe i cechy danego narodu. To wszystko może kształtować odbiór witryny, ale i wpływać na wybory konsumenckie odbiorców.
Skuteczne pozycjonowanie zagraniczne przynosi skuteczne efekty, ale tylko wtedy, kiedy eksperci od SEO doskonale orientują się w danym rynku zagranicznym. Tylko w ten sposób mogą wczuć się w grupę docelową najbardziej zainteresowaną danymi produktami lub usługami. Dzięki temu są w stanie przewidzieć zapytania odbiorców oraz odpowiedzieć ich potrzebom. Jako że cechy obywateli za granicą są różne, wpływają na ich decyzje zakupowe. Kultura zagranicznych rynków jest zupełnie inna niż ma to miejsce w Polsce.
Co kluczowe, w niemal każdym kraju wyszukiwarką numer jeden jest Google. Są jednak państwa, gdzie lokalni użytkownicy Internetu nie korzystają z amerykańskiej wyszukiwarki tak często, jak ma to miejsce w Polsce. Dlatego specjaliści od pozycjonowania zagranicznego muszą znać specyfikację i zasady budowania pozycji strony nie tylko w Google, ale również innych popularnych wyszukiwarek: Ask.com, Bing, Baidu, Seznam, Yandex, Yahoo!, Web.de itd. Każda z nich jest różna pod kątem praktyk SEO. Dlatego działania, które przynoszą oczekiwane efekty przy wyszukiwarce Google, nie muszą zapewniać świetnych rezultatów przy innych wyszukiwarkach.
Pozycjonowanie zagraniczne i międzynarodowe dla stron i sklepów internetowych?
W POGOTOWIU SEO pracują specjaliści o dużym doświadczeniu, którzy pozycjonowaniem stron zajmują się od kilkunastu lat. Co kluczowe, zawsze stosują zasady tzw. White Hat SEO. Oznacza to, że nie łamią zasad narzucanych przez wyszukiwarki, co może skutkować nałożeniem sankcji w postaci kar lub banów. To nie koniec zalet, jakie niesie w sobie pozycjonowanie zagraniczne w POGOTOWIU SEO. Każdy ekspert, który odpowiada za projekt Klienta, doskonale zna specyfikę danego rynku.
Jako że duży wpływ na pozycjonowanie zagraniczne ma również język witryny, kluczowy jest dobór właściwych fraz i wyrażeń kluczowych, jak i ich umiejętne wplecenie w tworzone teksty z zakresu content marketingu. Oczywiście mogą one być zupełnie inne stylistycznie niż teksty tworzone dla Polaków. Inne niż w polskim Internecie artykuły mogą być również uznawane za najbardziej wartościowe. To wszystko ma ogromną wagę dla pozycjonowania zagranicznego w danym kraju. Bez odpowiedniej wiedzy, znajomości lokalnego rynku i doświadczenia takie działania będą nieskuteczne.
Poza tym w kolejnych krajach różnie skutkują konkretne działania SEO. W jednych lepszy efekt dają linki prowadzące do strony z wartościowych źródeł, innym razem lepsze efekty da właściwa optymalizacja wykonywana na samej stronie. Eksperci z POGOTOWIA SEO mają tę wiedzę i potrafią zastosować ją w praktyce.
Dlaczego warto wykonać pozycjonowanie za granicą w POGOTOWIU SEO?
POGOTOWIE SEO to firma o dużym doświadczeniu, która z witrynami obcojęzycznymi pracuje od dawna. Nie tylko ze stronami niemieckimi i angielskimi, ale również włoskimi, francuskimi, rosyjskimi, czeskimi, norweskimi czy szwedzkimi. Zdobyte przez lata doświadczenie pozwoliło opracować skuteczne praktyki, które gwarantują budowę pozycji stron w wynikach wyszukiwarki i promocję samej marki.
Specjaliści z POGOTOWIA SEO, którzy kierują pozycjonowaniem zagranicznym, zawsze doskonale orientują się w specyfice lokalnego rynku. Dla lepszego efektu działań współpracują również z native speakerami oraz copywriterami piszącymi w najróżniejszych językach. Pozwala to tworzyć dla Klientów odpowiednie treści, zawierając w nich słowa i wyrażenia kluczowe dla danej branży.
To również gwarancja doboru właściwej strategii pod rynek danego kraju. Przy korzystaniu z efektywnych narzędzi i trzymaniu się zasad zawsze daje to ten sam efekt - stopniową budowę pozycji strony w wynikach wyszukiwarki Google i innych wyszukiwarkach za granicą.
SEO FAQ
czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Jakie strony należy poddać pozycjonowaniu zagranicznemu?
Na pozycjonowanie zagraniczne powinni zdecydować się właściciele stron, które ze swoją ofertą trafiają na międzynarodowe rynki. To szansa na zbudowanie pozycji witryny internetowej zagranicznej lub stworzonej w obcym języku na lokalnym rynku poza Polską.
Na jakich rynkach wykonywane jest pozycjonowanie zagraniczne w POGOTOWIU SEO?
POGOTOWIE SEO to doświadczona agencja SEO, która wykonała wiele działań w zakresie międzynarodowego pozycjonowania stron. Najczęściej pozycje witryn są budowane na rynku niemieckim i angielskim, ale to nie koniec. Doświadczona kadra we współpracy z copywriterami i native speakerami pozycjonuje też strony na rynku włoskim, francuskim, rosyjskim, czeskim, norweskim czy szwedzkim.
Na jakie wyszukiwarki pozycjonowane są zagraniczne strony?
Najpopularniejszą światową wyszukiwarką internetową jest Google. Nie jest to jednak wyszukiwarka numer jeden na wszystkich zagranicznych rynkach. Poza nimi popularne są wyszukiwarki Ask.com, Bing, Baidu, Seznam, Yandex, Yahoo! czy Web.de. Specjaliści z POGOTOWIA SEO znają specyfikę i zasady, jakimi należy się kierować, pozycjonując strony we wszystkich popularnych wyszukiwarkach.