Dania pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych Dania

Duńczycy należą do czołówki najbardziej zaawansowanych cyfrowo nacji. W Danii z Internetu korzysta przeszło 90% mieszkańców, a aż 59% robi zakupy w e-sklepach. Takiego potencjału nie można zmarnować. Jak więc wypromować biznes w tym kraju, by odnieść sukces? Poprzez pozycjonowanie strony www - jak to wygląda w praktyce?

Start na nowym rynku

Dania to kraj, który od lat zajmuje czołowe miejsca w rankingach atrakcyjności pod względem prowadzenia biznesu. Sprzyjający inwestorom system podatkowy i model zatrudnienia flexicurity, który łączy elastyczność pracy z bezpieczeństwem socjalnym, sprawiają, że funkcjonuje tam wiele przedsiębiorstw. Przekłada się to na dużą konkurencyjność w wielu branżach.

Potencjał rynku jest jednak ogromny. Jak zostało wspomniane, Duńczycy często i chętnie korzystają z Internetu, robiąc zakupy w sieci. Nic więc dziwnego, że i polscy przedsiębiorcy zgłaszają coraz większe zainteresowanie duńskim rynkiem zbytu. Żeby jednak wybić się ponad konkurencję, należy skutecznie promować swój biznes w Internecie. To warunek konieczny, by zdobyć serc i portfele Duńczyków. Co przyniesie najlepsze rezultaty? Odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie.

Skuteczne strategie SEO

Rynek duński wyróżnia się sporą rywalizacją. Spora konkurencja sprawia, że firmy, zwłaszcza te nowe, muszą stawiać na najlepsze możliwe rozwiązania, które pozwolą w dość krótkim czasie zbudować pozycję na rynku. Na szczęście jest Internet – Pogotowie SEO wykorzysta jego potencjał, aby docelowa strona internetowa trafiła do odbiorców i uzyskała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Tego typu działania poprzedzamy przygotowaniem dogłębnej analizy. Nie tylko rynku, ale również potencjały strony www, grupy docelowej, a także konkurencji. Wszystko po to, aby opracować najlepszą możliwą strategię, która skupi się na wszystkich najważniejszych kwestiach – zbudowaniu świadomości marki, rozpoczęciu działalności marketingowej na rynku duńskim, a także spełnieniu wymagań stawianych przez algorytmy indeksujące wyszukiwarki Google i nie tylko. Nasze działania skupiają się zarówno na perspektywie krótkoterminowej, jak i długoterminowej.

Od czego zaczynamy?

Do każdego zlecenia podchodzimy w sposób indywidualny, toteż nie kierujemy się utartymi schematami oraz stałym zestawem działań. Dziedzina SEO zmienia się bowiem dynamicznie. Żeby więc pozycjonowanie globalne miało w ogóle sens, musi być realizowane w oparciu o specyfikę rynku, na którym firma chce funkcjonować, a także potencjału przygotowanej strony internetowej.

Żeby więc przyszłe działania przyniosły pożądany efekt, przeprowadzamy dokładny audyt strony. Pozwala nam to poznać jej wszystkie mocne i słabe strony, a także dokonać niezbędnych zmian i poprawek. Wszystko to pozwoli znacznie lepiej wejść na nowy rynek i powalczyć na nim z konkurencją.

Optymalizacja i link building

Żeby móc dotrzeć do klienta duńskiego, konieczne okaże się dopracowanie strony internetowej w taki sposób, aby stała się ona przyjazna dla użytkownika. Potrzebny jest jednak nie tylko przejrzysty design, ale również szybkie, bezproblemowe działanie, łatwa nawigacja po zasobach czy też dobrze działające linkowanie wewnętrzne.

Dzięki wykonanemu audytowi, dowiadujemy się, co należy zrobić bądź zmienić, by wszystkie te kryteria spełnić. To jednak nie wszystko, ponieważ usługi realizowane przez pogotowie SEO skupiają się także na spełnieniu wymagań stawianych przez roboty wyszukiwarki. Opracowujemy mapę strony, wypełniamy wszystkie meta dane, a także dostosowujemy strukturę witryny, by możliwa stała się jej odpowiednia indeksacja. Wszystko to w pozytywny sposób wpłynie na jej ranking.

Budowanie pozycji w wynikach wyszukiwania skupia się także na link buildingu. Zdobywanie linków na wartościowych serwisach zdecydowanie podnosi rangę strony docelowej, co oczywiście przekłada się na jej lepszą widoczność w Internecie. Budowa linków jest przez nas realizowana przy pomocy legalnych metod, uznanych przez wyszukiwarki. Dzięki temu, nasi Klienci mogą mieć pewność, że ich strony nie zostaną zbanowane.

Budowa treści

Rozpoczynając działalność w Danii, należy przygotować wersję strony odpowiednią dla klientów lokalnych. Wymaga to oczywiście stworzenia treści w języku, w którym się posługują. Tylko dzięki temu witryna zostanie uznana za lokalną. Żeby jednak wszelkie działania przyniosły pożądany skutek, nie wystarczy w łatwy sposób przenieść treści polskiej. Pod uwagę należy wziąć nie tylko specyfikę języka, ale również samego rynku.

Dotyczy to przede wszystkim słów kluczowych. W Danii wykorzystywane są bowiem inne frazy, niż w Polsce. Chcąc więc stale piąć się w górę w rankingach, należy przeprowadzić dokładną analizę Keyword Research, a także przygotować dokładną listę słów kluczowych, które zostaną następnie użyte w tworzonych treściach, meta tagach czy też atrybutach ALT plików graficznych.

Realizację wszystkich tych działań zapewnia Pogotowie SEO. Nie korzystamy z jednych, utartych schematów, ponieważ wiemy, że każda strona potrzebuje własnego zestawu działań, które pozwolą jej dotrzeć do świadomości przyszłych klientów.

Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie globalne?

W zestawie naszych usług znajdują się również działania oparte na kampaniach sponsorowanych, z wykorzystaniem takich narzędzi jak Google Ads czy chociażby systemów dostępnych na portalach społecznościowych. W ten właśnie sposób kreujemy marki i dbamy o to, aby stała się ona konkurencyjna.

Pozycjonowanie SEO z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku pozwoli w stosunkowo krótkim czasie znaleźć się na wysokich pozycjach dla wybranych fraz kluczowych, co oczywiście przełoży się na znaczne zwiększenie ruchu na stronie. Dzięki temu, Klienci nie tylko dowiedzą się o Waszym istnieniu, ale również będą mieli szansę zapoznać się z przygotowana ofertą.

Dbamy o stan techniczny stron internetowych, skupiamy się na poprawności językowej, a także robimy wszystko, aby tworzona treść spełniała wymagania zarówno użytkowników, jak i algorytmów wyszukiwarek internetowych. Serdecznie zachęcamy do skorzystania z oferty pozycjonowania dla rynku duńskiego.