Szwecja pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych Szwecja

Rynek skandynawski rządzi się swoimi prawami. Dotarcie do klientów w Szwecji wymaga więc przeprowadzenia działań SEO uwzględniających specyfikę tego kraju. Z nami wszystko to stanie się możliwe.

Żeby cała strategia okazała się skuteczna, nie można niczego pozostawiać przypadkowi. Konieczne okaże się skorzystanie z usług doświadczonej agencji, która zatrudnia specjalistów znających się na swojej pracy. Agencja Pogotowie SEO działa na rynku od 2002 roku – tworzy ją pierwsze pokolenie specjalistów od reklamy w Internecie. Od lat działamy na rynkach lokalnych, krajowych i globalnych.

Dopasowanie do rynku szwedzkiego

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie w każdym kraju przebiega inaczej. Wynika to między innymi ze specyfiki konkretnych rynków, a także preferencji klientów, którzy oczekują czegoś innego. Biorąc to wszystko pod uwagę, nie można powielać utartych już schematów i liczyć, że przyniosą one pożądany skutek.

Pogotowie SEO nie działa w ten sposób. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, opracowując kompleksową strategię, która zostaje poprzedzona dokładną analizą rynku, a także potencjału promowanej strony internetowej. Przeprowadzamy audyt, który pozwala nam na wskazanie wszystkich mocnych i słabych stron. Sprawdzamy również, w jaki sposób można to wykorzystać podczas ekspansji na rynku szwedzkim. Dodając do tego potrzeby konsumentów, powstaje plan działania uwzględniający wszystkie etapy – od wejścia na rynek, po zbudowanie pozycji i świadomości marki.

Wszystko to pozwoli nie tylko przygotować ofertę, która ma szansę przebić się na nowym rynku, ale również systematycznie poprawiać pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania dla wskazanych fraz.

Skuteczny plan działania

Praktyki SEO na rynkach zagranicznych rozpoczynamy od podstaw, a więc analizy celów, jakie Wasze firmy chcą osiągnąć, a także potencjału zarówno przedsiębiorstwa, jak i przygotowywanej strony internetowej. Pod uwagę brana jest oczywiście także specyfika rynku szwedzkiego, a także branży, w której chcecie zaistnieć.

Duży nacisk kładziemy na kwestie językowe. Publikowany na stronie internetowej content powinien zostać dopasowany do potrzeb klienta, a także wymagań stawianych przez lokalną wersję przeglądarki. Tyczy się to także słów kluczowych, które umieszczane są w tekstach, opisach meta, atrybutach ALT grafik czy też w tytułach. Pogotowie SEO opracowuje treści w taki sposób, aby okazała się atrakcyjna dla odbiorcy szwedzkiego, a także skuteczna w procesie budowania pozycji na listach wyszukiwania. W tym celu, przeprowadzamy między innymi kompleksową analizę Keyword Research.

Nasze usługi skupiają się na zwiększaniu popularności strony pod kątem ruchu organicznego, a także na prowadzeniu kampanii PPC. Zgodnie z potencjałem witryny, a także potrzebami naszych Klientów, realizujemy działania oparte na linkach i treściach sponsorowanych, systemie Google Ads, a także na zakrojonych na szeroką skalę kampaniach e-marketingowych.

Optymalizacja i link building

Rozpoczęcie działalności w Szwecji to dla polskich firm prawdziwe wyzwanie. Internet jest jednak narzędzie, które całe przedsięwzięcie zdecydowanie ułatwi. Za sprawą odpowiednio przygotowanej strony internetowej, dotrzeć można do ogromnej grupy potencjalnych odbiorców. Skuteczna kampania marketingowa sprawi natomiast, że klienci nie tylko dowiedzą się o Waszym istnieniu, ale również zapragną przyjrzeć się bliżej proponowanej ofercie.

Dokładamy wszelkich starań, aby odwiedzający Was użytkownicy pozostali na stornie jak najdłużej, a ich doświadczenia okazały się wyłącznie pozytywne. Żeby to osiągnąć, przeprowadzamy dokładną analizę technicznych aspektów strony internetowej i przeprowadzamy potrzebne zmiany. Wszystko po to, aby witryna szybko się ładowała, była przyjemna dla oka, a także przystępna w obsłudze. Skupienie się na User Experience daje gwarancję pozytywnego odbioru klientów.

Firmy ruszające na rynek szwedzki muszą stanąć przed wyzwaniem zdobycia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Wpływ na to ma umiejętne użycie słów kluczowych, a także link building. Konieczne jest umieszczanie odnośników na szwedzkich stronach o wysokim rankingu, co pozwoli znacząco poprawić pozycję witryny docelowej. Specjaliści z Pogotowie SEO wiedzą, jak to zrobić. Przygotowywany przez nas audyt strony pozwala na opracowanie strategii, która zagwarantuje sukces zarówno w perspektywie krótkoterminowej, jak i długoterminowej.

Szwedzka wersja strony

Zwykłe przeniesienie treści z witryny budowanej w języku polskim nie wystarczy, by zbudować silną pozycję także na rynkach zagranicznych. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego oferujemy zbudowanie od zera strony szwedzkiej, która zostanie nakierowana na lokalnego odbiorcę i klienta. Tyczy się to nie tylko kwestii technicznych, ale również (a może przede wszystkim) językowych.

Cały content, wraz ze słowami kluczowymi, zostanie opracowany po szwedzku. W tym języku wykonywane będzie także pozycjonowanie. W pozytywny sposób wpłynie to na ocenę algorytmów indeksujących, które są wysyłane przez wyszukiwarkę Google. To właśnie dzięki temu możecie liczyć na prawdziwą walkę z konkurencją ze Szwecji.

Dlaczego warto wybrać Pogotowie SEO?

Pozycjonowanie to złożony proces, który wymaga wzięcia pod uwagę wielu kwestii, a także zmieniających się kryteriów indeksacji. W przypadku pozycjonowania globalnego, wyzwanie staje się jeszcze cięższe, zwłaszcza na rynkach ze sporą konkurencją.

Wszystko to sprawia, że proces ten nie może zostać pozostawiony przypadkowi bądź czynnościom i strategiom prosto z szablonu. Konieczne jest zatrudnienie doświadczonej agencji, w szeregach której znajdują się specjaliści znający się na swojej pracy. Pogotowie SEO spełnia te kryteria. Działamy na rynku od 2002 roku, przez ten czas zrealizowaliśmy ogromną liczbę kampanii na rynkach lokalnych, krajowych i globalnych. Realizujemy działania SEO, kredujemy marki, a także dbamy o brand naszych Klientów.