Nasza oferta
Pozycjonowanie stron internetowych jest nam dobrze znane. Zajmujemy się nim od 2002 roku. Naszym celem jest uwidocznienie witryn Klienta w wynikach wyszukiwarek internetowych. Pracujemy nad tym kompleksowo, od podstaw. Przygotowujemy wartościowe treści, które pomagają osiągnąć postawione sobie cele. Specjalizujemy się w prowadzaniu kampanii marketingowych, szkoleń i audytów oraz w tworzeniu narzędzi – aplikacji mobilnych, aplikacji internetowych, stron internetowych.
Marketing
Chcesz osiągać zysk i zaspokajać potrzeby Klientów? Skorzystaj z pakietu Marketing, dzięki któremu zaistniejesz w wynikach wyszukiwarek.
Content
Aby zbudować relacje z Klientem potrzebujesz do niego przemówić, by przekazać mu ważne komunikaty. Zainteresowany pakietem Content?
Projektowanie DTP
Gdzie zamówić katalog firmowy lub produktowy? Potrzebujesz logo, wizytówki lub innych elementów identyfikacji wizualnej swojej firmy? Sprawdź.
Narzędzia
Twoja strona nie spełnia wymogów nowoczesnej witryny? Masz pomysł na aplikację internetową lub aplikację mobilną? Zajmiemy się ich wdrożeniem.
Szkolenia i Audyty
Aby dotrzeć do swoich Klientów powinieneś precyzyjnie określić strategię marketingową. Potrzebujesz pomocy w tej kwestii? Daj znać.
LOKALNE POZYCJONOWANIE (SEO)
Jeśli prowadzisz biznes w obrębie miasta lub jego dzielnicy i chcesz uwidocznić swoją stronę internetową w wyszukiwarce zdecyduj się na pozycjonowanie lokalne. Pozwoli ono zdobyć nowych Klientów, wzmocnić świadomość marki, uzyskać przewagę konkurencyjną, zwiększyć ruch na stronie.
PogotowieSEO niesie pomoc w podnoszeniu widoczności stron internetowych w wynikach wyszukiwarki od 2002 roku. Wieloletnie doświadczenie pozwala zaproponować naszym Klientom skuteczne metody pozycjonowania przynoszące zadowalające efekty. W swojej pracy bazujemy na sprawdzonych i legalnych metodach oraz wytycznych zalecanych między innymi przez Google.
Oferujemy pozycjonowanie lokalne oraz usuwanie filtrów ze stron, które utraciły w wyniku popełnienia błędów swoje pozycje w wynikach wyszukiwarki internetowej. Proponujemy również unikalną, wartościową i przydatną użytkownikowi treść, która ułatwia uzyskanie wysokich pozycji.
Koszt pozycjonowania lokalnego uzależniony jest od kilku czynników, w tym między innymi od jakości strony i treści znajdującej się na niej, działań konkurencji, ilości i rodzaju wybranych fraz kluczowych. W związku z tym każde zapytanie wyceniane jest indywidualnie. W ramach stałej współpracy proponujemy rozliczenie miesięczne.
W obrębie prac pozycjonujących przeprowadzamy analizę rynku i konkurencji oraz oferty handlowej, proponujemy słowa kluczowe. Wykonujemy również optymalizację strony, analizę struktury i budowy serwisu. Zajmujemy się także budową linków zgodnie z legalnymi metodami zalecanymi przez Google.
Nasze działania przynoszą zadowalające efekty w postaci wysokich pozycji. Chcesz je osiągnąć? Skontaktuj się z nami.
GLOBALNE POZYCJONOWANIE (SEO)
Celem pozycjonowania globalnego jest osiągnięcie i utrzymanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki internetowej dla wybranych w kampanii słów kluczowych.
Pozycjonowaniem i działaniami e-marketingowymi zajmujemy się od 2002 roku. Na naszym koncie znajduje się wiele wypozycjonowanych fraz kluczowych z różnych branż. Oferujemy pozycjonowanie globalne w obrębie naszego kraju a także pozycjonowanie na rynki zagraniczne – pozycjonowanie stron internetowych na rynek niemiecki, pozycjonowanie stron internetowych w Anglii, Włoszech, Belgii, Austrii, Francji i innych krajach.
Pozycjonowanie globalne poprzedza wnikliwa analiza rynku, w tym oferty firmowej, konkurencji, potrzeb grupy docelowej, oraz dobór fraz kluczowych.
Każda branża ma swoje indywidualne potrzeby, dlatego nie posiadamy jednolitego cennika usług. Każde zapytanie wyceniane jest indywidualnie, adekwatnie do zastanej sytuacji. Naszym Klientom oferujemy rozliczenie miesięczne.
Prace związane z pozycjonowaniem globalnym (SEO) oznaczają też optymalizację strony pod kątem dopasowania do wymagań wyszukiwarki. W jej obrębie wykonujemy dokładną analizę treści i jej widoczności w sieci oraz analizę struktury i budowy serwisu. W dalszej kolejności pracujemy tez nad budową linków zgodnie z wytycznymi i legalnymi metodami zalecanymi m. in. przez Google.
PogotowieSEO niesie pomoc swoim Klientom od 2002 roku a zdobyte przez lata doświadczenie pozwala świadczyć profesjonalną usługę pozycjonowania stron internetowych. W ramach swoich usług oferujemy również usuwanie filtrów ze stron i przywracanie witryn do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki internetowej.
Chcesz, by Twoja strona znalazła się w wysokich pozycjach w wyszukiwarce? Skontaktuj się z nami.
SEO FAQ
czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO to nic innego jak kompletna analiza strony internetowej, bloga, serwisu, portalu lub sklepu www. Należy go wykonać jeszcze przed zabiegiem pozycjonowania strony.
Za co moja strona może zostać ukarana nałożeniem filtra od Google'a?
Filtry lub w późniejszej kolejności bany nakładane są na strony z wielu różnych powodów. Najczęściej są to SPAM, wirus, nienaturalne linkowanie, maskowanie grafiki, zbyt wiele słów kluczowych w treści, artykuły słabej jakości czy nieprawidłowe przekierowania.
Jaki model rozliczenia pozycjonowania wybrać?
Wybór modelu rozliczenia to kwestia indywidualna. Eksperci z POGOTOWIA SEO zawsze analizują daną witrynę i pomagają klientowi w wyborze modelu rozliczenia, który z jego punktu widzenia będzie najrozsądniejszy i najbardziej opłacalny.
Kiedy zdecydować się na pomoc konsultanta SEO?
Konsulting SEO zamówiony może być w dowolnej chwili. Raz powodem konsultacji jest omówienie pewnych spraw z zakresu SEO, innym razem pomoc techniczna, a kolejnym znalezienie błędów w kodzie strony.
Kiedy skorzystać z pomocy konsultanta marketingowego?
Konsultant marketingowy jest w stanie pomóc wszystkim przedsiębiorcom, którzy nie radzą sobie na rynku niemieckim lub wyniki ich sprzedaży nie są takie, jakich oczekują. Merytoryczne i eksperckie wsparcie to znalezienie źródła problemu i obranie kierunku, który pomoże wyjść z patowej sytuacji.
Kto odpowiada za tworzenie portali i serwisów w POGOTOWIU SEO?
Za rozbudowane portale i serwisy w POGOTOWIU SEO odpowiedzialny jest zespół ekspertów. To specjaliści doświadczeni, którzy jednocześnie mają ogromną wiedzę z zakresu marketingu, projektowania, optymalizacji i pozycjonowania. To wszystko pozwala stworzyć serwisy spełniające wymagania klientów.
Kiedy wykonać audyt marketingowy?
Na audyt marketingowy zdecydować się powinny firmy i marki, które notują spadkową tendencję sprzedaży lub jej stagnację. W ocenie błędów na tle komunikacji pomaga ekspercki audyt marketingowy.
Czy wstępny audyt jest pomocy?
Jak najbardziej? Ukazuje on wiele istotnych informacji o stronie internetowej, które dają do zrozumienia, że witryna jest pełna błędów i innych problemów, które negatywnie wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.
Kto powinien zamówić audyt SEO?
Na audyt SEO postawić powinien każdy właściciel strony internetowej niezależnie od jej charakteru, jeżeli chce, aby osiągnęła ona jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. To pierwszy krok w kierunku pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google.
Czym skutkuje nałożenie kary na stronę internetową?
Filtr nałożony na stronę internetową kończy się mocnym spadkiem witryny w wynikach wyszukiwania. Jeżeli jest to ban, wówczas w ogóle zostaje ona usunięta z indeksowania.
Ile zapłacę za pozycjonowanie swojej strony internetowej?
Pozycjonowanie to zabieg tak bardzo różny i zależny od wielu czynników, że nie da się jednoznacznie powiedzieć, ile taka usługa będzie kosztować. Ważny jest wybór odpowiedniego modelu. Zawsze natomiast w POGOTOWIU SEO cena usługi znana jest przed rozpoczęciem działań przez specjalistów od budowania pozycji w Google.
Ile kosztują szkolenia SEO?
Nie ma jednej ceny szkoleń z SEO? Wiele zależy od zakresu warsztatów. Nie muszą to być bowiem szkolenia ogólne, ale te skupiające się na konkretnym obszarze.
Kto udziela konsultacji marketingowych?
W POGOTOWIU SEO, z klientami świadczącymi swoje usługi lub sprzedającymi produkty w Niemczech pracują doświadczeni specjaliści z zakresu marketingu i sprzedaży, którzy dobrze znają niemiecki rynek. Dzięki temu działania są jeszcze skuteczniejsze i przynoszą zadowalający efekt.
Jakie obszary komunikacji bada audyt marketingowy?
W audycie marketingowym ocenie podlegają analizy komunikacji pod kątem sprzedażowym, graficznym, językowym oraz technicznym. Ocenia się każdą formę komunikacji: stronę internetową, materiały drukowane, działania ATL i BTL.
Ile kosztuje wstępny audyt SEO?
W POGOTOWIU SEO wstępny audyt jest bezpłatny. To ukazanie błędów strony i kilka wskazówek dla właściciela witryny, który po zapoznaniu się z bezpłatnym audytem może zamówić pełny raport SEO.
Kto przygotowuje bezpłatny audyt SEO?
Wstępny audyt, podobnie jak pełny raport zawsze przygotowywany jest przez specjalistów z zakresu SEO. Do jego stworzenia i zbadania strony na kolejnych płaszczyznach wykorzystywane są jednak mniej zaawansowane narzędzia, które z reguły są bezpłatne i mniej rozbudowane.
Jakie sekcje strony bada audyt SEO?
Audyt SEO to kompletny raport na temat strony internetowej. Eksperci z POGOTOWIA SEO badają ją na wielu płaszczyznach, m.in.: jej responsywnośc, szybkość wczytywania, widoczność w wyszukiwarkach itp.
W czym pomoże POGOTOWIE SEO?
Specjaliści z POGOTOWIA SEO sprawdzą, czy strona rzeczywiście jest objęta filtrem od Google'a. Jeżeli tak, odkryją, co jest tego powodem i rozwiążą problem.
Jakie strony muszą być pozycjonowane?
Pozycjonować trzeba wszystkie witryny internetowe, których właścicielom zależy na wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Dotyczy to nie tylko sklepów internetowych, ale też stron wizytówek, portali, serwisów i blogów.
Kto prowadzi szkolenia SEO?
Szkolenia oraz konsultacje SEO zawsze są przeprowadzane przez ekspertów o ogromnej wiedzy merytorycznej i dużym doświadczeniu, którzy optymalizacją i pozycjonowaniem zajmują się na co dzień.
W jakich branżach przydają się konsultacje marketingowe?
Na konsultacje marketingowe zdecydować się powinni wszyscy przedsiębiorcy, którzy mają problem z właściwym funkcjonowaniem na niemieckim rynku. Branża nie ma tutaj żadnego znaczenia.
Czy będę mógł samodzielnie zarządzać stworzonym portalem?
Tak. Nie stanowi to problemu, ponieważ każdy serwis i portal ma swój własny system zarządzania treścią. Porównać można go do edytora Word. Dzięki CMS-owi zarządzanie stroną jest szybkie i proste. Umożliwia on dodawanie treści, grafik, multimediów, tworzenie nowych, jak i edycję stworzonych już dokumentów, ale daje też wiele innych możliwości.
Jaki jest cel audytu marketingowego?
Audyt marketingowy ma za zadanie ocenić kanały komunikacji i dążyć do ujednolicenia przekazu. Musi on być spójny i wskazywać na wartości marki.