Kraków pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron WWW Kraków

Według licznych raportów, między innymi stworzonego na potrzeby jednej z konferencji ONZ, Kraków jest najlepszym miejscem na świecie w zakresie lokowania centrów usług dla biznesu, jest to też miasto uważane za najbardziej atrakcyjne w Europie dla prowadzenia działalności outsourcingowej. Kraków będący jednym z najatrakcyjniejszych miast w zakresie konkurencyjności biznesowej jest uznawane za miasto o międzynarodowej sile oddziaływania w dziedzinie kultury, gospodarki i polityki. To wszystko powoduje rosnącą od lat konkurencję, co oznacza, że trzeba podjąć wszelkie możliwe kroki, by promować swoją firmę i pozyskiwać klientów poprzez różne kanały komunikacji. Jednym z takich sposobów jest pozycjonowanie strony www w wyszukiwarkach internetowych.

Pozycjonowanie dla firm o lokalnym i globalnym zasięgu

Internet jest obecnie najlepszym kanałem komunikacji, dlatego to właśnie za pośrednictwem internetu najlepiej promować swoje towary i usługi. Dostęp do sieci i to na różnych urządzeniach elektronicznych, ma niemal każdy człowiek. Regularnie z internetu korzysta prawie 30mln ludzi, z czego niemal wszyscy w wieku produkcyjnym. Na świecie internauci to ponad połowa całej ludzkości! Internet pozwala więc dotrzeć do większości ludzi nie tylko w Polsce, ale też na świecie. Sposobem na to, jest zaistnienie w wyszukiwarkach internetowych. Aby zostać zauważonym przez osoby, które wyszukują w nich towary i usługi należy postarać się o dobrą pozycję. Pozycjonowanie to wymagający i czasochłonny proces, ale przynosi doskonałe efekty. Dzieje się tak ponieważ to wyszukiwarka jest głównym narzędziem, które pozwala znaleźć w sieci potrzebne informacje. Pozycjonować witrynę można w różnym zakresie – lokalnie, regionalnie, obejmując zasięgiem cały kraj, a nawet globalnie. Sklep stacjonarny, zakład usługowy, lokal gastronomiczny i tego typu firmy mogą się pozycjonować lokalnie, ponieważ chcą pozyskać klientów ze swojego miasta, albo nawet wyłącznie ograniczyć się do określonych dzielnic miasta lub osiedli. Firmy, które mają szerszy zakres działalności, bo na przykład świadczą usługi z dojazdem do klientów na terenie województwa mogą pozycjonować się regionalnie w obrębie Krakowa i okolic. Natomiast firmy, które mają przedstawicielstwa w całym kraju lub prowadzą biznes internetowy bez ograniczania się do siedziby firmy mogą podjąć się pozycjonowania na cały kraj, a nawet obce państwa.

W czym możemy Ci pomóc w Krakowie?

Przez wiele lat naszej pracy zrealizowaliśmy wiele projektów zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Opracowywaliśmy i wdrażaliśmy strategie marketingowe dla firm z różnych branż i różniących się zasięgiem swojej działalności. Pracowaliśmy zarówno na krajowych w obrębie Krakowa i okolic, jak i zagranicznych rynkach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, ciągłemu doskonaleniu metod i umiejętności, potrafmy działać skutecznie i tym samym wiemy jak pomóc naszym Klientom osiągnąć sukces. Wiemy jak działając na wielu polach osiągać zamierzone efekty. Nie tylko dbamy o osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach, ale też przyczyniamy się do budowania pozytywnego wizerunku firmy. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych to nasza specjalność. Dlatego z pełną dbałością podchodzimy do wszystkich związanych z tym obszarem kwestii – audytu SEO, optymalizacji strony www w każdym aspekcie, a także wdrażania strategii linkowania i innych działań, które wspierają pozycjonowanie witryn w wyszukiwarkach. Korzystając z naszych usług można zwiększyć popularność firmy i pozyskać dobrze konwertujący ruch na stronie w mieście Kraków i jego okolicach.

Dlaczego warto pozycjonować stronę w Krakowie?

Rozważając skorzystanie z usług pozycjonowania, należy sobie uświadomić jakie korzyści niesie ze sobą osiągnięcie wysokiej pozycji w Google lub innych wyszukiwarkach. A zalet jest naprawdę dużo. Wysoka pozycja w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane frazy kluczowe to sposób na dotarcie do osób zainteresowanych określonym produktem lub usługą w danym mieście np. Krakowie i okolicach. Dlatego właśnie ruch, który pozyskujemy w ten sposób na stronę jest wartościowy i tym samym przyczynia się do dużej konwersji. Jeśli firma ma wysoką pozycję w wyszukiwarce w oczach użytkowników internetu jest postrzegana jako znana i godna zaufania, co korzystnie wpływa na jej wizerunek. Z pomocą odpowiednio dobranych fraz można dotrzeć do świadomych konsumentów, jak i do tych grup osób, które mają mniejszą wiedzę na dany temat. Dotarcie do laików to okazja do budowania pozycji eksperta w danej dziedzinie. Wysoka pozycja w wyszukiwarce to też większa rozpoznawalność na tle konkurencji na rynku lokalnym - Krakowskim i okolicach. To wszystko przekłada się bezpośrednio na większe zyski.

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Czy prowadząc firmę rozpoznawalną na rynku warto się pozycjonować?

Jak najbardziej! Nawet jeśli firma ma grono stałych klientów i jest znana w szerszym gronie to nie oznacza, że każdy  potencjalny klient zna i pamięta nazwę firmy i strony www. Ponadto warto dotrzeć także do tych osób, które nie miały z daną firmą styczności, nie znają jej nazwy i adresu internetowego. Nie pozycjonując witryny uniemożliwiamy takim osobom znalezienie informacji o firmie i ofercie, ponieważ jest ona niemal niewidoczna w wyszukiwarce i co jeszcze gorsze – jest zasłonięta konkurencją, która dba o promowanie swojego biznesu w sieci. Nie ulega wątpliwości, że tracenie klientów w ten sposób nie jest mądrą strategią. Inwestycja w pozycjonowanie jest więc czymś co opłaca się każdej firmie.

Czy prowadząc biznes lokalny warto pozycjonować się na cały kraj?

Zasadniczo nie jest to dobra strategia. Po pierwsze pozycjonowanie ogólnopolskie jest droższe, a po drugie na stronę będą trafiały te osoby, które znajdują się w różnych miejscach Polski i nie będą zainteresowane usługami lub towarami, które mogą dostać kilkaset kilometrów dalej. Przykładowo jest małe prawdopodobieństwo na to, że klientka ze Szczecina skorzysta z usług zakładu kosmetycznego w Krakowie, a klient z Wrocławia kupi pralkę w Olsztynie. W ten sposób wzrośnie tylko współczynnik odrzuceń strony, którą klienci będą opuszczali z tego względu, że nie będzie spełniać ich oczekiwań. Dużo lepiej skierować działania promocyjne na konkretną grupę docelową znajdującą się w określonym obszarze.