Zabrze pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Zabrzu

Zabrze to jeden z centralnych ośrodków konurbacji górnośląskiej, należący do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Taka lokalizacja sprawia, że miasto to jest atrakcyjnym miejscem do prowadzenia biznesu. Współcześnie jednak pozyskanie dużej liczby klientów bez strony www jest praktycznie niemożliwe. Samo jej posiadanie również nie wystarcza. Należy ją intensywnie promować, wykorzystując np. pozycjonowanie lokalne. Kiedy technika ta przynosi najlepsze rezultaty?

Zabrze pozycjonowanie lokalne – efekty

Pozycjonowanie lokalne pozwala wygenerować ruch na stronie www, który odznacza się wysokim współczynnikiem konwersji, czyli mówiąc w skrócie – zwiększa sprzedaż. Za pomocą pozycjonowania lokalnego można stosunkowo szybko wypracować satysfakcjonujące wyniki, nie rujnując przy tym firmowego budżetu. SEO lokalne jest bowiem tańsze od SEO na skalę ogólnopolską. Jakie jeszcze efekty daje?

Przede wszystkim zwiększa widoczność strony www w sieci. Dzięki temu wzrasta jej popularność wśród odbiorców, którzy szukają produktów lub usług w danej lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne sprawia również, że dana marka cieszy się większym zaufaniem – nie tylko wśród potencjalnych odbiorców jej usług lub towarów, ale i algorytmów Google. Sprzyja ono również wzrostowi wartości samej domeny. Za jego pomocą można także zbudować w sieci wizerunek eksperta w danej branży.

Czym jednak właściwie jest pozycjonowanie lokalne? To długotrwały i złożony proces, który obejmuje szereg działań mających na celu zajęcie przez stronę internetową jak najwyższej pozycji w rankingu wyszukiwarki internetowej dla zapytań związanych z wybraną lokalizacją. W tym przypadku będzie to Zabrze lub jego konkretne dzielnice, np. Helenka, Zaborze Północ, lub ulice, np. ulica Wolności.

Personalizacja i regionalizacja wyników wyszukiwania są dla Google – najpopularniejszej w Polsce i na świecie wyszukiwarki internetowej – jednym z priorytetów rozwoju. Dzięki nim możliwe jest dokładnie dopasowanie wyświetlanych przez wyszukiwarkę wyników do intencji i potrzeb pytającego. W Pogotowiu SEO doskonale zdajemy sobie sprawę z tego trendu. Świadczymy więc usługi pozycjonowania lokalnego dla Zabrza na najwyższym poziomie.

Pozycjonowanie lokalne pozwala równie uzyskać przewagę nad konkurencją. Za jego pomocą można bowiem sukcesywnie budować świadomość marki, stopniowo rozszerzając zasięg jej oddziaływania poza granice Zabrza.

Zabrze co obejmuje pozycjonowanie lokalne?

Pogotowie SEO funkcjonuje na rynku od 2002 roku. Jesteśmy pierwszym pokoleniem specjalistów od reklamy w sieci. Wiemy, jak dynamicznie zmienia się Internet, dlatego nasze działania dostosowujemy do aktualnych wymagań algorytmów Google. Lata funkcjonowania na rynku zaowocowały wypracowaniem sprawdzonych technik i narzędzi z zakresu SEO, dzięki którym nasze usługi charakteryzują się wysoką skutecznością. Jakie więc działania powinno obejmować dobrze wykonane pozycjonowanie lokalne?

  1. Dobór odpowiednich słów kluczowych. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe pozwalają zbudować widoczność strony internetowej na konkretne zapytania kierowane od użytkowników. W przypadku pozycjonowania lokalnego zasada ich doboru jest prosta i opiera się na schemacie: produkt lub usługa + lokalizacja. Mogą to być na przykład frazy: naprawa samochodów Zabrze, restauracja meksykańska w Zabrzu, koszulki z nadrukiem Zabrze.

 

Żeby odpowiednio dobrać słowa kluczowe, posługujemy się specjalistycznymi narzędziami, w tym planerami fraz kluczowych. Analizujemy również to, na jakie wyrażenia pozycjonuje się konkurencja.

 

  1. Optymalizacja on-site. Obejmuje działania, których efektem ma być udoskonalenie strony internetowej. Pod uwagę brane są wymagania nie tylko użytkowników, ale i robotów Google. Dużo uwagi należy poświęcić także zapełnieniu serwisu odpowiednią treścią. Najważniejsze słowa kluczowe zaś wraz z lokalizacją (Zabrze) i dokładnym adresem firmy powinny mieć swoje odzwierciedlenie w strukturze strony www. Zadbać trzeba także o linkowanie wewnętrzne pomiędzy podstronami serwisu.

 

Przeprowadzając optymalizację on-site, nie można zapomnieć o mobilnej wersji strony. Dlaczego? Przeszło 60% użytkowników sieci wskazuje, że częściej kontaktuje się z lokalną firmą za pomocą mobilnej wersji strony www. Takiego potencjału nie wolno zmarnować. Poza tym serwisy posiadające mobilne wersje są lepiej oceniane przez algorytmy Google, przez co zajmują wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarki.

 

  1. Link building. Pozyskiwanie zewnętrznych odnośników do firmowej strony internetowej buduje jej autorytet, a także umożliwia dotarcie do niej nowym użytkownikom. Jeszcze do niedawna dla Google liczyła się liczba linków – im było ich więcej, tym wyższą pozycję zajmowała strona www w wynikach wyszukiwania. Współcześnie jednak istotna jest również jakość odnośników. Dlatego w Pogotowie SEO korzystamy tylko z wartościowych źródeł zewnętrznych. Oto ich przykłady:
     

  • regionalny serwis ogólnoinformacyjny,

  • strona internetowa urzędu miasta Zabrze,

  • poczytny blog podróżniczy o lokalnych zabytkach,

  • strony internetowe regionalnych uczelni i szkół wyższych,

  • serwisy internetowe gromadzące informacje na temat wydarzeń w regionie, takich jak konferencje, wystawy, targi, koncerty.

W ramach pozycjonowania lokalnego Pogotowie SEO uzupełnia również wszelkie informacje w wizytówce Google. Dzięki niej użytkownik szukający produktów lub usług w danej lokalizacji może łatwiej dotrzeć do przedsiębiorstwa, które je zapewnia.

Pozycjonowanie stron w Zabrzu

Pozycjonowanie lokalne to świetna forma promocji, zwłaszcza dla małych i średnich firm, które świadczą usługi lokalnie lub oprócz sklepu internetowego mają także sklep stacjonarny. Żeby jednak osiągnąć satysfakcjonujące wyniki, zadanie to warto powierzyć specjalistom. W Pogotowiu SEO dysponujemy szeroką wiedzą z tego zakresu i bogatym doświadczeniem.

Mamy za sobą dziesiątki pomyślnie zrealizowanych projektów – nie tylko w skali lokalnej, ale i krajowej oraz globalnej. Skuteczność naszych działań potwierdzają zadowoleni klienci. Jeżeli także Ty chcesz do nich dołączyć, zapraszamy do kontaktu.