Rzeszów pozycjonowanie (SEO) stron internetowych
Rzeszów to stolica województwa podkarpackiego i centralne miasto aglomeracji rzeszowskiej. Z liczbą prawie 200 tys. mieszkańców stanowi atrakcyjny rynek zbytu. Nic więc dziwnego, że działa tu tak wiele firm. Konkurencja potrafi więc być wyjątkowo zacięta. Żeby móc aktywnie zabiegać o klienta w Rzeszowie, potrzeba dobrze wypozycjonowanej strony www. Jak to osiągnąć?
Pozycjonowanie strony internetowej w Rzeszowie – dlaczego warto?
Pozycjonowanie to proces, który obejmuje szereg działań mających na celu uzyskanie przez stronę internetową jak najlepszej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki. Poprawia to jej widoczność w sieci, co jest źródłem wymiernych korzyści – pozwala zwiększyć ruch w serwisie i przyczynia się do wzrostu sprzedaży.
Wraz ze wzrostem widoczności strony www w Internecie rośnie również rozpoznawalność marki wśród potencjalnych odbiorców jej produktów lub usług. Popularność tę można wykorzystać na wiele sposobów, w tym np. do wykreowania wizerunku eksperta z danej dziedziny. Zwiększy to wiarygodność marki i stanowić będzie dodatkową zachętę do skorzystania z usług przedsiębiorstwa, zakupu jego produktów lub podjęcia z nim współpracy.
Jak więc osiągnąć jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania? Wbrew pozorom nie jest to wiedza tajemna, a w sieci aż roi się od poradników ze wskazówkami, jak zwiększyć widoczność strony firmowej w Internecie. Jeśli jednak zależy Ci na profesjonalnym efekcie, odpowiednim rozwiązaniem będzie skorzystanie z usług fachowców – Pogotowia SEO.
Dysponujemy bowiem specjalistyczną wiedzą z zakresu pozycjonowania stron internetowych i bogatym doświadczeniem, co zaowocowało dziesiątkami zakończonych sukcesem projektów. Działamy sprawnie i skutecznie. Na bieżąco śledzimy zmiany algorytmów Google, co pozwala nam w porę na nie zareagować, dzięki czemu nasi klienci zyskują przewagę nad konkurencją.
Rzeszów pozycjonowanie lokalne – czy ta gra jest warta świeczki?
Przedsiębiorstwom, które działają w określonej lokalizacji, np. świadczą swe usługi na terenie Rzeszowa i okolic, polecamy pozycjonowanie lokalne. Obejmuje ono szereg działań, które pozwalają zoptymalizować stronę internetową pod zapytania składane przez klientów z konkretnego miasta czy też regionu. W efekcie osobom szukającym jakichś produktów lub usług na terenie Rzeszowa w wynikach wyszukiwania wyświetlają się przedsiębiorstwa działające w tym mieście lub jego pobliżu.
W odróżnieniu od pozycjonowania na skalę ogólnopolską w pozycjonowaniu lokalnym panuje mniejsza konkurencja. Podejmując odpowiednie kroki, można więc uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych. To dobra wiadomość dla małych, rzeszowskich przedsiębiorstw, które dysponują ograniczonym budżetem, jednak nie chcą rezygnować z promocji w Internecie.
Znaczenie pozycjonowania lokalnego z roku na rok rośnie. Wynika to m.in. z rosnącej popularności urządzeń mobilnych, których użytkownikom Google stara się podawać jak najdokładniejsze wyniki związane z lokalizacją danego sprzętu. Prowadząc lokalny biznes, warto więc wykorzystać ten trend.
W agencji Pozycjonowanie SEO przeprowadziliśmy wiele skutecznych kampanii e-marketingowych – zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i lokalnym, dostosowując swe działania do potrzeb przedsiębiorstwa, oczekiwanych rezultatów oraz wysokości dostępnego budżetu. Dzięki takiemu podejściu wiele firm odniosło sukces w Internecie.
Rzeszów pozycjonowanie stron internetowych
W Pogotowiu SEO działamy kompleksowo. W pierwszej kolejności przeprowadzamy audyt SEO, w trakcie którego poddajemy analizie m.in. jakość linków przychodzących do domeny oraz jej historię. Zdarza się bowiem, że przyczyna niskiej pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania tkwi w publikowanej na niej niewłaściwej treści – materiały spamowe nie są mile widziane przez Google. Niekiedy ze względu na stosowanie niewłaściwych praktyk w przeszłości należy zupełnie zmienić domenę. Najczęściej są to jednak skrajne, odosobnione przypadki.
W kolejnym kroku wdrażamy niezbędne zmiany. Zalicza się do nich m.in. optymalizacja on-site, której celem jest udoskonalenie strony internetowej przy uwzględnieniu zarówno potrzeb użytkowników, jak i wymagań robotów Google. W jej ramach wykonujemy analizę słów kluczowych i struktury semantycznej serwisu. Następnie budujemy strategię uzupełniania strony www odpowiednią treścią. Dobry content to współcześnie jeden z najważniejszych czynników, które wspierają pozycjonowanie, zwiększając atrakcyjność serwisu – zarówno dla czytelników, jak i algorytmów Google.
Zajmujemy się również link buildingiem. Stanowi on jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Im więcej odnośników prowadzi do danej strony internetowej, tym jest ona bardziej atrakcyjna dla robotów wyszukiwarki, przez co zajmuje wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Jednak czasy, w których istotna jest wyłącznie liczba linków, bezpowrotnie minęły. Obecnie ważniejszą rolę odgrywa ich jakość. Dlatego dla naszych klientów pozyskujemy linki z wartościowych źródeł.
Co istotne, w Pogotowiu SEO stosujemy tylko akceptowane przez Google formy linkbuildingu. Nie korzystamy z żadnych nielegalnych praktyk, takich jak Systemy Wymiany Linków (SWL) czy też linki manipulujące wartością PageRank. Dzięki temu nie narażamy naszych klientów na karę od Google w postaci filtra lub bana, które skutkują obniżeniem pozycji strony www wynikach wyszukiwania lub jej całkowitym zniknięciem z SERP-ów.
Po zakończeniu kary powrót na zajmowaną wcześniej pozycję jest trudny – wymaga czasu, szeregu działań i dodatkowych funduszy. Niemniej wciąż jest możliwy. W Pogotowiu SEO pomagamy uporać się z filtrami i banami od Google. Jeżeli więc Twoja strona internetowa została ukarana, zgłoś się do nas.